.

הקמפיין הבא שלך מתחיל עכשיו!

כל מה שרצית לדעת על קמפיינים שיווקיים

האירוע הסתיים

הקלטת ההרצאות עכשיו
זמינה באתר לזמן מוגבל!

הירשמו בטופס משמאל
ותועברו לצפיה בהרצאות >>>>

מלאו פרטיכם בטופס
וקבלו גישה מיידית לצפיה בהקלטות אירוע MoneyTime2014

קמפיין שיווקי מא' ועד ת' מהמומחים לקמפיינים

תכנון, בניית תוכן, גיוס לידים ומיקסום הפוטנציאל מהקמפיין הבא שלך

מה זה Money-time?

העסקים המצליחים לא מחכים שהלקוחות יגיעו אליהם - הם יוזמים קמפיינים שמובילים את הלקוחות שלהם לרכישה.
MoneyTime הוא אירוע חי
המוקדש כולו לפעולה שנועדה להכניס את הכסף לעסק שלך - קמפיין המכירות.

תכנון, בנייה והובלה של קמפיין שיווקי מוצלח יכולים להביא מומנטום לעסק שלך - גידול של קהל הלקוחות, בניית אוטוריטה וכמובן - גל של הכנסות.

בוא לגלות את הסודות של המומחים לקמפיינים שיווקיים באינטרנט, באירוע חי שמוקדש כולו לקמפיין הבא שלך!
האירוע יועבר באינטרנט, ותוכלו להשתתף בו בנוחיות, מבלי לצאת מהבית!


ההרשמה לאירוע חינם הירשמו עכשיו

המרצים ולו"ז ההרצאות

שלב #1 - תכנון נכון של קמפיין מכירות
מרצה: ניר אורלב

הנשק הסודי של החממה השיווקית, הידוע גם בכינויו "מר תיכנון".
שותף בכיר בחממה, מוביל את פעילויות התכנון והפיתוח העסקי שלנו, והפיכת תהליכים עסקיים לאוטומטים בעסק.
עוסק בתכנון והוצאה לפועל של קמפיינים רבים עבור בעלי עסקים ממגוון תחומים.

בהרצאה: ניר יראה לכם את מאחורי הקלעים של עבודת התכנון של כמה מהקמפיינים שבהם היה מעורב, בליווי דוגמאות מקמפיינים אמיתיים, ויראה כיצד לתכנן בצורה נכונה את הקמפיין הבא שלכם.

.

שלב #2 - איך בונים סיפור תוכן לקמפיין שיווקי
מרצה: רוזין רוזנבלום

מנטורית מובילה בישראל, בתחום השיווק לעסקים קטנים ובינוניים והמומחית מספר 1 בישראל, בכתיבה שיווקית מכירתית. רוזין רוזנבלום מובילה באהבה, קהילה ענפה של עשרות אלפי בעלי עסקים, העוקבים אחריה בנאמנות.
רוזין רוזנבלום ידועה בשיטות ובנוסחאות השיווק הייחודיות, אותן היא מפתחת עבור קהילת העסקים בישראל, כמו גם בזכות ההשקות המקוריות והיצירתיות שלה, שיצרו הרבה באזזז (ומכירות).

בהרצאה: רוזין רוזנבלום תדבר על "עקרונות ליצירת סיפור השקה שמוביל לסוף הטוב... מכירות!"

.

שלב #3 - הזרמת לידים לקמפיין מפייסבוק
מרצה: יוליה גרוס

עוסקת בשיווק מעל 17 שנה, מתוכם קרוב ל-4 שנים עוסקת בשיווק בפייסבוק. עד כה הדריכה מאות בעלי עסקים על שיווק מגדיל מכירות בפייסבוק.
ליוליה יש מעין כישרון מולד להעביר דברים מסובכים בדרך קלה ויישימה ולשלב בתוכה דגשים שיווקיים יקרי ערך המייעלים את התוצאות בכמה דרגות.

בהרצאה: יוליה תחשוף בפנייך את הסודות להזרמת קהל חדש וממוקד מפייסבוק לקמפיין שלך. יוליה הריצה כבר מאות קמפיינים בפייסבוק, ואתם תוכלו לקבל מהנסיון שלה על מגש של כסף.

.

שלב #4 - גיוס וניהול שותפים בקמפיין שיווקי באינטרנט
מרצה: לירון מור

הידועה גם כ Video Wonder Women, מובילת תחום השיווק בוידאו בארץ.
המשימה שלה היא לעזור למיליון איש לצאת מאזור הנוחות, להגשים את עצמם ולהעביר את המסר שלהם לעולם בעזרת וידאו ולכן פיתחה את הקורסים ותכניות הליווי שלה שבהם היא מעבירה את הנוסחה בעזרתה היא עובדת עד היום ומייצרת הצלחות והכנסות מהאינטרנט לעסק שלה.

בהרצאה: הקמפיינים של לירון להשקות הקורסים שלה הפכו לשם דבר בזכות גיוס וניהול השותפים שמזרימים אלפי מתעניינים לקמפיינים שלה. לירון תחשוף את מאחורי הקלעים של עולם השקות השותפים ותראה איך לגייס ולתמרץ שותפים בהשקה שלך.

.

שלב #5 - הקמפיין באוויר! איך מוציאים ממנו את המקסימום.
מרצה: אילן אביגדור

מומחה לקמפיינים שיווקיים באינטרנט. פיתח את הקורס המוביל בישראל ללימוד קמפיין השקות, אשר בוגריו כבר ייצרו בהשקות שלהם הכנסות מצטברות של מיליוני שקלים.
פיתח את מערכת ההשקות וניהול השותפים בה משתמשים בשנים האחרונות טובי המשווקים בארץ.
לימד, ייעץ וליווה עשרות בעלי עסקים בקמפיינים במגוון תחומים.

בהרצאה: לעתים קרובות, חצי מכמות המכירות של קמפיין נעשית בעזרת פעולות "מאחורי הקלעים" שנעשות לאחר סיום המכירה הרשמית.
בהרצאה הזו אילן יחשוף את הפעולות הנסתרות שבוצעו בכמה מהקמפיינים המצליחים ביותר, ויראה לכם שסגירת המכירה הרשמית היא רק האות לגל המכירות הבא.

.

ההרשמה לאירוע חינם הירשמו עכשיו

שאלות ותשובות

מעולם לא שמעתי על שיווק באינטרנט. האם האירוע מתאים לי?

כן. האירוע מכוון אמנם לבעלי נסיון בשיווק באינטרנט, אך החומר מוגש בגובה העיניים, בצורה פשוטה ובהירה, כך שגם מתחילים יוכלו להכנס במהירות לעניינים.

היכן מתקיים האירוע?

האירוע כולו מועבר בשידור חי באינטרנט, ותוכל לצפות בו בנוחיות מביתך. לאחר הרישום, הנחיות מדוייקות יישלחו לכתובת המייל שלך.
וודא כי יש ברשותך אוזניות/רמקולים כך שתוכל להקשיב לשידור.

ניתן להצטרף לשידור גם באמצעות סמארטפונים או טאבלטים.

מה קורה אם לא אוכל להגיע לשידור החי?

השידור החי הוא ההזדמנות שלך להשתתף באירוע בצורה פעילה, לשאול שאלות ולקבל תשובות מהמרצים.

עם זאת כדאי להירשם גם במידה ואין לך אפשרות להצטרף לשידור החי - הנרשמים לאירוע יקבלו הזדמנות לצפות בהקלטות.

האם זה עוד וובינר שמנסה למכור משהו?

לגמרי לא. זה וובינר שמטרתו ללמד תהליך מובנה של יצירת קמפיין. הידע הזה מאוד ממוקד ואנו מביאים לכם את טובי המומחים בכל אחד משלבי יצירת הקמפיין. מי שיגיע לוובינר ויקשיב בריכוז יוכל כבר למחרת לבנות תהליך כזה בעסק שלו.

זה לא וובינר מכירתי. אבל את הקלטת הוובינר הזה אנחנו נציע למכירה זמן קצר אחריו. מי שישתתף בשידור החי, יזכה לידע הזה בחינם!

האם אני אתחיל לקבל מיילים מכל המרצים?

לא, באחריות! אנחנו בעיקרון לא מוכנים לשום סוג של העברת לידים וכתובות מיילים של לקוחות ללא הסכמתם. אנחנו לא עוסקים בספאם אלא מעוניינים רק בקשר עסקי ואיכותי עם לקוחותינו.

האירוע הזה הוא של החממה השיווקית, ורק אנחנו נשלח לך מיילים לכתובת המייל איתה נרשמת. כתובת המייל שלך לעולם לא תועבר לאף גורם אחר, ובכל מייל שנשלח לך, תמיד תמצא קישור שיאפשר לך להפסיק ולקבל מאיתנו דיוור עסקי.

אחרי הכנס תוזמן לבחור אם אתה מעוניין לעקוב גם אחרי מי מהמרצים האורחים, ולהירשם לכל אחד מהם באופן אישי.

למה אירוע עם תוכן כל כך מתקדם מועבר בחינם?

באמצעות אירוע שכזה אנו מעניקים ידע משמעותי מאוד להמון בעלי עסקים, אנו חושפים את העסקים של המרצים האורחים בפני הקהל שעוקב אחרינו, ואנו מקבלים חשיפה לקהל שעדיין לא מכיר אותנו.

אנחנו רוצים להעניק את התוכן הטוב ביותר בכל שלב בתהליך בניית הקמפיין ולכן דאגנו להביא את המומחים איתם אנו עובדים, ועליהם אנו ממליצים ללקוחותינו. הם באמת הטובים ביותר בתחומם.

בגלל שהאירוע מכיל תוכן מעולה בחינם, הרבה קולגות שמלווים בעלי עסקים החליטו לפרגן לנו, ולהזמין גם את הלקוחות שלהם להשתתף.

"תודה גדולה לאילן וניר על העזרה העצומה שנתנו לנו בהשקה האחרונה שלנו.
אני ממליץ בחום על השניים - מקצוענים אמיתיים."

אמיר הרדוף, הרדוף ליווי עסקי

נבנה באמצעות מערכת דפי הנחיתה של רב מסר

.