.

ההרשמה סגורה. ניתן להירשם למטה לרשימת ההמתנה למחזור הבא

כל הפרטים על קורס "השקה יד ביד"

פוטרתי בסוף ההשקה הראשונה שניהלתי!

והיום אני אראה לך איך לא ליפול כמוני

התאכזבתי. אתה מפוטר!

זה מה שאמרה לי הלקוחה שליוויתי בהשקה הראשונה בחיי.

הרגשתי שקיבלתי סטירת לחי מצלצלת.
זו הייתה בכלל פגישת סיכום השקה שבה התכנסנו כדי לחגוג את ההשקה המוצלחת.

התוצאות של ההשקה היו מצויינות - הגענו ל 80% מהיעד השאפתני שהצבנו, מכירות של למעלה מ 30,000 ש"ח שהתקבלו מרשימת תפוצה קטנה שהחלה ב 600 וגדלה ב 50% בסוף ההשקה, והצעות לשיתופי פעולה שהחלו לזרום בעקבות ההד שההשקה עשתה.

"ממה התאכזבת?" שאלתי

"מהבלאגן!" היא ענתה.

"התכנים עלו בכל פעם ברגע האחרון, את המצגת לוובינר הכנו חצי שעה לפני העלייה לאוויר, הכל נעשה בלחץ, הקצב היה מטורף, קפצנו מדבר לדבר, הכל היה מבולבל ולא מובנה, יצאתי מותשת!"

ואז הבנתי שזה לא מספיק

זה לא מספיק לדעת איך לבנות את תכני ההשקה כך שהקהל יגיע מוכן למכירה.

זה לא מספיק לדעת איך כותבים דף מכירה מנצח.

זה לא מספיק לדעת איך משלבים וובינר שמוכר את המוצר כלחמניות חמות.

זה לא מספיק לדעת איך גובים עדויות מנצחות ואיך משלבים אותן בהשקה.

זה לא מספיק להכיר רשימה ארוכה של פעולות שמגבירות את המכירות בשבוע המכירות.


הידע לא מספיק.

תכנית העבודה המושלמת להשקה

אחרי סטירת הלחי החלטתי שההשקה הבאה תיראה אחרת.


בניתי תכנית עבודה מסודרת.

תכננתי לוח זמנים שפוי שלוקח הכל בחשבון.

יצרתי סדר הגיוני לכתיבת התכנים.

פרשתי את העבודה למנות קטנות ומסודרות.


יצרתי את תכנית העבודה המושלמת ליצירת השקה

והתוצאות לא איחרו לבוא

ההשקות הבאות כבר זרמו על מי מנוחות.

בלי לחץ.

עם סדר פעולות מתוקתק.

עקב בצד אגודל.

 

לא מאמינים? הקשיבו ללקוחות שליוויתי בעצמי:

מי אני?

שמי אילן אביגדור, מומחה להשקות מוצר, והבעלים של "החממה השיווקית".

בעל ניסיון בהפקה ובליווי של עשרות השקות מצליחות.

היוצר של סדנת הליווי המצליחה "השקה יד ביד".

המפתח של אתר ההשקות ומערכת השותפים המתקדמת בישראל, המשרתת בעלי עסקים מובילים כמו אמיר הרדוף, לירון מור, המניקסים ואחרים.

אז איך מרימים השקה מדהימה?

מהן נקודות המפתח ליצירת השקה מוצלחת:

תכנון מפורט של העבודה

כדאי לחלק את העבודה למשימות קצרות עם לוח זמנים מפורט. בניית השקה מכילה לא מעט פעולות ולכן תכנון טוב הוא מפתח.

בנייה נכונה של תכני ההשקה

אין טעם להמציא את הגלגל וכדאי להיעזר בנוסחאות שכבר עבדו אצל אחרים.

תכני ההשקה הם מרכיב קריטי, ותפקידם להעביר את הצופה תהליך שבסופו יחליט שהמוצר שלכם הוא הפתרון המושלם עבורו וירכוש ללא היסוס.

התכנים צריכים להיבנות בסדר הנכון (מהאחרון אל הראשון), ולהכיל אלמנטים נכונים של שכנוע בכל שלב.

התכנים כוללים את מכלול החומרים שנכתבים לצורך ההשקה, וביניהם גם המיילים שנשלחים לנרשמים, ולשותפי ההשקה.

מערכות טכנולוגיות תומכות 

השקה צריכה לרוץ על אתר השקה שמאפשר ניווט קל בין התכנים, מנגנוני תגובות, יכולות שיתוף, חיבור למדיה חברתית וכו'. במידה ויש שותפים בהשקה, מומלץ להיעזר במערכת שותפים שתעקוב אחרי הלידים והמכירות שהגיעו מהשותפים.

סביבה תומכת

השקה היא מהלך מאד משמעותי, עם חשיפה גבוהה מאד לקהל שלכם. כדאי להיעזר בסביבה תומכת שתיתן לכם את הבטחון ותעזור לכם לחשוב על קונספט וקריאייטיב מעניינים להשקה.

הנסיון שלי. הקורס שלך.

את כל הנסיון והידע שצברתי הפכתי לקורס.
עקב בצד אגודל, הדרכה מלאה שתיקח אותך להשקה הראשונה שלך בבטחה.

תכנית עבודה מפורטת.

הסברים מדוקדקים.

תסריטים מלאים הכוללים ניתוחים.

נוסחים מלאים לדיוורים.

"השקה יד ביד - הקורס"

מבית "החממה השיווקית בע"מ"

 תאריך פתיחה - 9.6.2014    

ומה אומרים התלמידים?

צפו בסרטון עדויות של בוגרי הקורס

הכנסות של 90 אלף שח...

כתוצאה מהסקרים הללו שביצענו, נכנסו די מהר עסקאות משניים או שלושה לקוחות שהניבו לנו הכנסות של 90 אלף שח.

עופר

אני מקווה שנעבוד שוב ביחד בהשקה הבאה שלי!

אילן שלום,

אני רוצה להודות לך ולכל הצוות של החממה השווקית על הקורס "השקה יד ביד" שלקחתי לאחרונה. בזכות החומר שלמדתי בקורס, בניתי השקה לקראת פתיחת מחזור חדש של הסדנה שלי "חדר כושר לאושר". ההשקה עוררה עניין רב מאוד, אפשרה לי להגדיל משמעותית את רשימת הקשר, ולפתוח את הסדנה עם 40 משתתפים! לא פחות חשוב בעיני, זה שההשקה אפשרה לי לתת תוכן שעזר להרבה מאוד אנשים. אני מודה גם על הבונוסים שעזרו לי מאוד, קורס ההפקה שעזר לי ביצירת הסרטונים, שיחת הייעוץ אתך שנתנה לי אישור וכוונון, והשימוש באתר ההשקה הידידותי, עם התמיכה הצמודה של קרן המקסימה! השקעתי הרבה מאוד עבודה בהשקה, והיו שלבים בדרך שלא הייתי בטוחה אם זה נכון לי, אבל בדיעבד, אני מאוד שמחה שעשיתי זאת. הרעיון הבסיסי של השקה הוא רעיון שמאוד נכון בעיני, כדרך חיים, קודם כל תתן, ברוחב לב, היקום כבר ידאג שזה יחזור אליך. בעזרתכם הצלחתי לממש את העיקרון הזה, תודה על הכל. ד"ר דליה רזניצקי.

ד"ר דליה רזניצקי

הבוקר שאחרי

אנחנו בבוקר שאחרי.... מסיימים את ההשקה. בהתחלה קצת ירד הלב, כי היו מעט מאוד נרשמים מהרגע שפתחנו את הדלתות אך אמש עד חצות הגיעו ההפתעות המייל כאן לא עמד בעומס ונרשמו לסדנה בסך הכל 40 איש!"

שלומית

עשיתי את ההחלטה הנכונה

כבר מהרגע הראשון ידעתי שזה בדיוק מה שאני רוצה

כרגע סיימתי לראות את הסרטון הראשון וזה מחזק את ההרגשה שעשיתי את החלטה הנכונה. 

הכל מאד ברור ומעניין מצפה להמשך

משה

שעה לפני שהמכירה שלנו נסגרת וחמש דקות אחרי שסגרנו עוד מכירה..

אז מה היה לנו השבוע... פרפורי בטן, המון חששות, תקווה ש'לפחות נכסה את הקורס', שעות של דממה טלפונית ופייפאלית..

וסיכום אחרון:

עשינו שני שיתופי פעולה, הגדלנו את רשימתנו המצומקת מכארבע מאות מנויים לתשע מאות, אתגרנו את היצירתיות שלנו ושכללנו את הערכה, מיקדנו את הבידול העסקי שלנו.

ובסיכומו של שבוע סוער: גשמים, אזעקות, טילים, מטוסי קרב מעל הראש, טלפונים, מיילים ובלי סוף דפיקות לב - אנחנו עומדים עכשיו על... 13 מכירות!!

כלומר, כמעט שתיים אלף שקל בפחות מחמישה ימים - זה רחוק אפילו ממשכורת חודשית שלנו...

נכון, צריך עוד להתחלק ברווחים עם השותפים ועם השותף הנצחי (מס הכנסה...), לקוות שאף אחד לא יתחרט ויחזיר, אבל אחרי הכול... עשינו את זה!!!

תודה על הכול! הקורס שלך היה הדבר הכי טוב, שיכולנו לקוות לו בתקופה הזו: מסודר, מקצועי, קצר, ברור, והעיקר- מביא את התוצאות המובטחות!


אילת

תלמידה בקורס:

אילן תודה מדהים!! איך הכל מסודר ומדהים!

רחל

לאחר צפייה בשיעור הראשון

סופר מעניין אילן,

אתה רהוט ברור מובנה ומאורגן גם בצורת הדיבור וגם באופן העברת החומר הלימודי.

תודה רבה

נגה

בהלם

אילן, איש יקר! אני בהלם מעצמי, אני לא מאמינה שכל זה יצא ממני, מה אתה אומר?

טובי

לאחר השבוע הראשון

קודם כל אני רוצה להגיד לך שעד כה אני מאוד מרוצה מהקורס.

כמובן שזה רק שבוע ראשון ויש עוד הרבה שבועות לפני אבל אני כבר רואה איך אני עושה ואעשה דברים שלא עשיתי עד כה במהלך השנה וחצי מאז נחשפתי לשיווק אינטרנטי.

למשל הסקר- איזה כייף לקבל תשובות מהקהל ברשימה ולהבין יותר טוב את הצרכים.

משהו ממה שנחשפתי עד כה בקורס נותן לי הרגשה של פוקוס שלא היה לי עד כה. ולי זה מאוד חשוב...

ואני רוצה להגיד לך גם שהקצב ממש טוב- זה לוקח את הזמן אין ספק וגם די הרבה, אבל זה שפוי ולא מלחיץ מדי כמו שהיה לי בעבר.

וקרן? אתה צריך להוסיף שיעור בקורס איך למצוא עובדת כמוה :)

 

מלי

אוהדת מספר אחת!

אני מאד נהנית מקורס ההשקה

זו הפעם הראשונה שאני פוגשת תוכנית מוצלחת מושקעת ומקצועית כל כך.

והייתי כבר בהרבה תוכניות קורסים וסדנאות...

שאפו לכולכם, אני אוהדת מספר אחת שלכם.!!!!

נגה

לא יכולתי להתאפק

איזה יופי של תהליך עבודה ובירור עצמי ,אתה מעביר בסדנא שלך.

בסוף שיעור 1 היה לי מושג כללי של מה שאני רוצה להשיק עם עירפול (ערפיח רציני).

במהלך הובינר השני ישבתי וכתבתי את הרעיונות שלי בצורה ממוקדת לפי הנושאים והדוגמאות שהעלית. מצאתי את עצמי מחזירה את ההקלטה מספר פעמים אחורה, ובכל השמעה מחדש כתבתי עוד רעיון וקישרתי אותו לקודמו.

בסוף וובינר 2 ממש ראיתי תמונה של ההשקה שלי, כפי שאני מבינה אותה, תמונה במקום ערפיח.

בשלב זה, אני ממש מרגישה מחוייבות לדווח על ההתפתחות וההבנה, זה עושה הרגשה ממש טובה, להבין מה אתה בעצם צריך לעשות פה.

תודה, לא יכולתי להתאפק...

סיגל

אז מה תקבלו בקורס?

1. תכנון מסודר של העבודה

חילקנו את הפרוייקט בשבילכם לשלבים קטנים וברי השגה, מה שנקרא "פרה פרה". זה אומר שאתם לא עוצרים עכשיו את העסק ומתחילים לעבוד על ההשקה, אלא יכולים להקדיש בכל שבוע כמה שעות להשלמת המשימה עד שתהיה לכם השקה מוכנה ביד בסוף התהליך. 

2. נוסחה שעובדת

אתם לא צריכים להמציא את הגלגל. אתם תקבלו מאיתנו תבניות מוכנות לכתיבת התכנים שלכם, תמלילים לדוגמא מהשקות מצליחות, נוסחים מוכנים לדיוורים ועוד.

השיעור הראשון

הכנות - גיבוש של המוצר שאותו אתם רוצים להשיק, ההצעה שעוטפת אותו, זיהוי הרצונות של הלקוחות שלכם, מעבר על כל האלמנטים הטכניים שאתם צריכים. הרעיון הוא שבסוף השבוע הראשון תהיו מוכנים לצאת לדרך, עם מוצר מגובש שמתאים למה שהקהל שלכם רוצה לקנות.

השיעור השני

נעבוד על דף המכירה שלכם ועל התסריט לסרטון המכירה. נלמד אתכם איך יוצרים דף מכירה אפקטיבי וסרטון משכנע שמכילים הצעה שאי אפשר לסרב לה.

השיעור השלישי

ניגש כבר ליצירת תכני טרום ההשקה, וכמו שכבר הסברתי, הדרך הנכונה ליצור אותם היא מהסוף להתחלה. אז נתחיל עם התוכן השלישי, זה שמגיע לפני המכירה שהתפקיד שלו זה ליצור ציפייה אצל הלקוחות שלכם לקראת המכירה וללמד אותם למה כדאי להם לרצות בדיוק את המוצר שלכם. התוצאה היא תוכן שבסופו הלקוחות שלכם ירצו בדיוק את המוצר שלכם ויחכו בחוסר סבלנות למכירה שתיפתח.

אנחנו גם נלמד איך גובים ומשלבים עדויות מלקוחות. הרבה בעלי עסקים לא יודעים איך לגבות עדויות ואיך עושים את זה בצורה הנכונה ופשוט מקלקלים לעצמם.

השיעור הרביעי

נגבש את הקונספט של ההשקה שלכם. זה כבר תוכן יצירתי שמצריך סיעור מוחות. כאן תוכלו לנצל את הקבוצה לחשיבה משותפת.

בשלב הזה תוכלו להשתמש באחד הבונוסים המשמעותיים ביותר - שיחת ייעוץ אתי, שבה נחליט ביחד על הקונספט שלכם.

השיעור החמישי

נעבוד על החלק היצירתי של ההשקה - על הקריאייטיב. זה מה שהופך את ההשקה לוויראלית, לכזו שאנשים משתפים בה את החברים שלהם ושותפי השקה שמחים לשלוח לרשימת התפוצה שלהם.

בשבוע הזה גם נעבוד על עמוד הנחיתה של ההשקה. העמוד הזה הוא הדבר הראשון שייראו הלקוחות שלכם, ולכן חשוב שהוא יהיה מוצלח.

בשבוע הזה למעשה נסיים את תהליך כתיבת המסרים ונתחיל לדבר על העיצוב שלהם - הפורמט שנבחר להשתמש בו כדי להעביר את המסרים - וידאו, טקסט, אנימציות ועוד ועוד. לכל פורמט יש יתרונות משלו ולכן חשוב לבחור את הפורמט שמתאים לכם ושיוכל לדבר אל הלקוחות שלכם.

בונוס... בונוס... בונוס... בונוס... בונוס... בונוס...

בשלב הזה כל התכנים שלכם כתובים ומוכנים להפקת הסרטונים. בוידאו? באנימציה? אולי תרצו להשתמש במצגות? ליצור פתיח וידאו מעניין להשקה שלכם? להוסיף קבצי PDF מקצועיים או לאפשר לצופים להוריד קבצי אודיו של התכנים? לערוך וובינר?

זה השלב בו תקבלו מאיתנו בונוס נוסף - את קורס ההפקה שלנו במלואו!

אם בחרתם בוידאו תקבלו הסבר על איך עושים את זה ככה שתיראו טבעיים, איך משתמשים בטלפרומפטר, איך לסדר את לוקיישן הצילום ועוד מרכיבים שיהפכו את סרטון הוידאו שלכם למשכנע.

מעדיפים אנימציות? תקבלו הדרכה מפורטת שמסבירה איך להשתמש בתוכנות אנימציה שונות, וגם תמצאו הדרכות מפורטות ועוד כלים רבים שייעזרו לכם להפיק את התכנים שלכם ברמה הכי גבוהה.

השיעור השישי

נעבוד על הדיוור. תקבלו כמה סטים מלאים של מיילים להשקה שתוכלו להשתמש בהם בסגנון של העתק הדבק, נסגור את לוחות הזמנים להשקה, ונלמד כיצד מעלים את התכנים לאתר השקה לקראת פתיחתה.

בשבוע הזה נתחיל כבר להתכונן לשבוע המכירה ונכין וובינר מכירתי. זה וובינר שיכול להקפיץ את המכירות שלכם בצורה מאד משמעותית.

השיעור השביעי

יוקדש לניהול ההשקה כשהיא באוויר. אנחנו נדבר על איך מנהלים את התקשורת מול הקהל שנחשף לתכנים שלכם בצורה שתעודד שיחה, איך יוצרים תחושה של הדדיות ואיך מפעילים את הקהל. קהל פעיל הוא קהל שקשוב יותר למסרים שלכם, מחוייב יותר ולכן גם קונה יותר.

בשבוע הזה נתמקד על פעילויות בשבוע המכירה - איך משיגים עדויות מהלקוחות הראשונים שהתחילו לקנות, איך מבצעים שיחות טלפוניות ללידים החמים, איך מוכרים מוצרים נוספים למי שכבר קנה, איך מוכרים מוצרים אחרים למי שוויתר הפעם על הרכישה ואילו פעולות ניתן לבצע במהלך שבוע המכירות להגדלת המכירות.

הפרק האחרון בשיעור השמיני יוקדש לניתוח התוצאות של ההשקה. זה אלמנט מאד חשוב כי על סמך הנתונים שאתם אוספים בהשקה הזו תוכלו לתכנן את ההשקות הבאות. תוכלו להבין כמה קהל אתם צריכים כדי להגיע לכמות היעד של המכירות שלכם וגם לראות את הנקודות שצריכים לשפר בתהליך.

3. מערך טכנולוגי - בונוס מטורף!!

אחרי שתכני ההשקה שלכם יהיו מוכנים, תקבלו מאיתנו כבונוס גם אתר השקה שעליו תוכלו להריץ ולנהל את ההשקה שלכם.

רק שתבינו, המשווקים המובילים בשוק הישראלי מריצים את ההשקות שלהם על מערכת ההשקות הזו, והשווי של הבונוס הזה לבדו הוא יותר מ-2100 שקלים.

ויש לכם שם את כל מה שהמשווקים הכי גדולים בארץ מקבלים...

4. סביבה תומכת

העובדה שזהו קורס קבוצתי היא יתרון עצום.

אתם מוקפים באנשים שדוחפים אתכם קדימה, מעודדים אתכם, עוזרים לכם למצוא רעיונות יצירתיים וגם יכולים לשתף איתכם פעולה מבחינה עסקית.

לצורך זה כולכם תוזמנו לקבוצה סגורה בפייסבוק בה תוכלו להכיר זה את זה, ולאחר סיום הקורס ניפגש כולנו במפגש סיום חגיגי בו יוצגו ההשקות שלכם ותשתפו את החברים שלכם בנסיון שצברתם.

מנסיון, במהלך הקורס נוצרות חברויות וקבוצות מחוייבות שהחברים בהן עוזרים אחד לשני ביישום של הקורס, ויוצרים שיתופי פעולה להשקות אחד של השני.

אתם לא לבד:

במהלך הקורס יתקיימו 4 (!) וובינרים שבהם תוכלו לקבל תשובות לשאלותיכם.

מפגש הסיום החגיגי הוא הזדמנות נוספת לפגוש אותנו, ולהתייעץ.

כולכם תוזמנו לקבוצת פייסבוק סגורה בה תוכלו לשתף ולהתייעץ.

תקבלו מאיתנו סיוע טכני בהגדרת אתר ההשקה שלכם והעלאת התכנים, החיבור לרשתות החברתיות, החיבור למערכות הסליקה, השימוש באתר השותפים, וכ"ו.

במהלך חודש ההשקה שלכם, כשתעלו את ההשקה לאוויר, תקבלו מאיתנו ליווי ותמיכה במייל כדי לפתור בעיות שצצות במהלך ההשקה, להתנהל נכון מול הקהל שלכם, ולמקסם את המכירות והרווחים.

ויש גם עוד בונוס, ששווה בפני עצמו את כל ההשקעה שלכם בקורס...

הזדמנות להתייעץ באופן אישי מאוד, בשיחת ייעוץ אישית עם אילן, על תוכנית ההשקה שלכם - המוצר, המחיר, הבונוסים, לוח הזמנים, תכני הסרטונים, ועוד ועוד... ותוכלו לקיים את השיחה הזו בכל מועד שתבחרו לאורך שנת 2014!!

מישהו אחר עבד פה קשה...

תענוג שהכל מוכן ובאמת יש תחושה :

א. של לא לבד ,וזה ממריץ...

ב. של דד ליין- שאסור להחמיץ

ג. של חיים קלים- כי מישהו אחר עבד פה קשה.. (אייקון נהנתן)

שלומית

אין על הסדנה שלך

אני רק רוצה להגיד לך שהיה לי כל כך כייף להכין את שיעורי הבית של היום.

אני ממש מתלהבת עכשיו וזה היה החלק הכי מלהיב מבחינתי עד היום בקורס.

רציתי שתדע שהתלהבתי!!!

ואם כבר אני גם חייבת להגיד לך שבאמת אין על הסדנה שלך.

אתה עושה עבודת נהדרת ובאמת אחרי מחצית הסדנה אני יכולה להגיד שאני מרגישה שהיא עומדת בציפיות שלי.

שילוב של תוכן מ-ע-ו-ל-ה שאני לומדת בו אינסוף דברים חשובים.

אני באמת מחכימה ונהנית.

מלי

הקורס הזה, די החזיר אותי לעצמי

האמת היא שכל הקורס הזה די החזיר אותי לעצמי, מזמן לא התעסקתי באיסוף וריכוז חומרים על פועלי.

לפעמים זה מרגיש כאילו אני כותבת על מישהי אחרת.

סיגל

צוות הקורס

אילן אביגדור

  • היזם והבעלים של החממה השיווקית
  • עוסק ביצירה וניהול השקות למשווקים המובילים בשוק
  • יוצר הקורס

ניר אורלב

    • שותף בכיר ומנכ"ל החממה השיווקית
    • לקח חלק ביצירת הקורס ובהנחייתו
    • בעל ניסיון עשיר בליווי ניהול ויצירת השקות
    • עוסק מעל 7 שנים בשיווק ומכירות באינטרנט

    קרן אשרוב

    • מנהלת שירות הלקוחות 
    • מעורבת בכל פעילויות החממה השיווקית
    • שותפה בליווי מחזורי התלמידים וביצוע ההשקות שלנו ושל לקוחותינו
    • היא זו שדואגת שדברים יתקתקו!

    על קרן, מנהלת שירות הלקוחות שלנו:

    אני רוצה להגיד לך שאני מאוד מרוצה עד כה ובמיוחד לך- את משהו אחר, איזה כייף לאילן שיש לו אחת כמוך

    מלי

    השקה ביג טיים

    אילן ממש שיחקת אותה עם הקורס, הוא ממש מקיף ומסודר.

    אנחנו הולכים לעשות השקה ביג טיים עם הכלים שנתת.

    תודה רבה !

    אבי עידן

    מוטיבציה ומכירות

    http://www.aviidan.com

    אהבתי מאד את הסדר בדברים שהצגת

    רואים שהכנת שיעורי בית ושאתה מפתח את החומרים מניסיון בפועל.

    אם המונח טכנולוגיה משמעותו שיטה + עקרונות מסויימים להשגת תוצאות רצויות, אז אתה מציג טכנולוגיה מסודרת.

    היא ניתנת בצורה מובנית שניתן גם ללמוד ופעולה לפיה ולהוציא לפועל  לאורכה פרויקטים לפועל.

    עופר


    הכל מאוד הגיוני, מאוד שיווקי, אני ממש נהנית...

    בגלל שבן-אדם אחד מנהל את כל התכנים, ולא מביאים לקורס אחד 8 מרצים שונים שאף אחד לא יודע מה המרצה השני עושה,אין שיעור אחד שאני מרגישה "נו, עוד פעם הוא אומר לי את זה, כבר אמרו לי את זה 3 פעמים קודם".

    כל שיעור אני לומדת עוד דברים חדשים.

    גם השפה מאוד רהוטה, מאוד ברורה, לא היה משהו שלא הבנתי. התוכן ברור מאוד, מעולה, נכון.

    ההגיון של כל דבר למה לעשות את מה שאתה אומר לעשות.. הכל מאוד הגיוני, מאוד שיווקי, אני ממש נהנית.


    אירית ומוטי דוידסון,

    שיווק באינטרנט

    http://sociallead.co.il/

    אז מהי ההשקעה בקורס?

    הוצאה לפועל של השקה מקצועית, ע"י איש שיווק חיצוני, יכולה להסתכם בעשרות רבות של שעות עבודה ועלויות של למעלה מ-20,000 ש"ח.

    מטרת הקורס היא לתת לך את הכלים לבנות תהליכי השקה מוצלחים בעצמך.


    כמה תהליכי השקה שונים אתה חושב שתבנה בעסק שלך, לאחר שתצבור את הכלים והניסיון שהקורס שלנו מעניק לך?

    כמה כסף תחסוך בכך שתעשה זאת בעצמך וללא ייעוץ חיצוני?

    כמה שווה הגידול המטאורי בתפוצה?

    כמות המכירות העצומה?

    הבנייה של מערכת שיווקית אוטומטית חדשה בעסק שלך, למכירות ללא יד אדם?


    אה, כמעט שכחתי - מה דעתך לקבל גם גישה בחינם למערכת ההשקות המובילה בארץ, ולהריץ עליה את ההשקה שלך?


    הידע והניסיון שתצבור בקורס זה, שווים בקלות עשרות אלפי שקלים (גם בהכנסות וגם בחיסכון בעלויות).

    לכן חשבתי לגבות מכל משתתף...

    15,497 ש"ח + מע"מ.

    זה הסכום אותו אנו גובים על ליווי אישי צמוד של השקה בודדת, וכאן אתם מקבלים את מיטב הידע בנושא ואת היכולת לבנות בעצמכם עוד ועוד תהליכי השקה בעסק.


    ואז החלטתי שלא.


    כדי לאפשר גם לעסקים קטנים ללמוד את התהליך ולבצעו בצורה מקצועית, החלטתי להוריד משמעותית את גובה ההשקעה בקורס ל...

    5,798 ש"ח + מע"מ בלבד


    חושב שתצליח להחזיר את ההשקעה בהשקה נכונה של המוצר שלך...?

    (אם לא, הקורס הזו כנראה לא בשבילך)!

    רוצים שנעשה את זה עוד יותר משתלם?

    48% הנחה בתקופת ההשקה בלבד!

    ההשקעה שלכם במקום 5798 ש"ח+מע"מ...

    2,999 ש"ח+מע"מ בלבד!

    או 5 תשלומים של 678 ש"ח+מע"מ

    אחריות 100% לשביעות רצון !

    אני בטוח שהקורס שפיתחתי ישמש אותך בצורה נפלאה.

    למעשה, אני כ"כ בטוח בזה, שאני מוכן לקחת את כל הסיכון עליי,

    ולהציע 100% אחריות לשביעות רצון!

    אחרי שלושה שבועות מפתיחת הקורס (3 שיעורים + 2 וובינרים),

    אם, מסיבה כלשהי, לא תהיה מרוצה עד הגג מהקורס,

    תוכל לקבל את כל כספך בחזרה ללא שאלות וברוח טובה (עד ה-29/6/14).


    למעשה אני מבקש שתשתמש באחריות הזו כדי לבדוק האם הקורס הזה מתאים לך.

    תצטרף, תתחיל, תתנסה, ורק אז תחליט עד כמה נכון עבורך להמשיך איתנו.

    העבודה איתך היא א"ב של כל עסק

    שוב תודה ותדע לך שאתה עושה עבודת קודש...

    אני חושבת שהעבודה אתך היא א"ב של כל עסק.

    מלי

    יש תכנית המשך?

    אתם שלושתכם מסוג האנשים שאני יודעת שארצה לפגוש בתוכניות שונות גם בעתיד.... יש תכנית המשך?

    איילה

    שווה כל שקל

    שווה כל שקל, איכותי, ומניע גם דחייניות כרוניות כמוני לעשייה והתפתחות.

    סיגל

    אז למה אתה מחכה?

    לחץ כאן להצטרפות לקורס

    בונוסים למצטרפים בשווי 8,113 ש"ח

    בנוסף לקורס שילמד אתכם לבנות את תכני ההשקה תקבלו: 

    קופון לשיחת ייעוץ טלפוני עם אילן אביגדור לגיבוש קונספט להשקה שלכם. תוכלו להשתמש בקופון לאורך כל שנת 2014 - בשווי 2,360 ש"ח.

    אתר השקה שעליו תוכלו להריץ את ההשקה שלכם, ברגע שתהיו מוכנים ותרצו להעלות את התכנים לאוויר, למימוש עד סוף 2014 - בשווי 2,124 ש"ח.

    קורס ההפקה המלא שלנו (תכנים חדשים נערכים ממש עכשיו) - בשווי 2,065 ש"ח.

    קורס הגדלת רשימת התפוצה (BigLIST) - בשווי 1,155 ש"ח.

    ועוד כמה הטבות קטנות במיוחד עבורכם:

    חודש חינם למצטרפים חדשים למערכת הדיוור רב-מסר - בשווי 112 ש"ח.

    הנחה למצטרפים חדשים למערכת הסליקה קארדקום - בשווי 200 ש"ח.

    שני ספרוני הדרכה מבית רב מסר - שיווק באינטרנט לעסקים קטנים ובינוניים + מדריך ליצירת דפי נחיתה במערכת רב דף - לא ניתנים לרכישה!

    מנוי לחודש במתנה לאתר הפתרונות של אסף אפשטין - הדרכות וידאו לפתרון כמות עצומה של אתגרים טכניים הקשורים בשיווק באינטרנט, מפגשי וובינר לשאלות ותשובות וייעוץ אישי לפתרון כל בעיה שאין הדרכה לפתרונה - בשווי 97 ש"ח.

    סה"כ שווי הבונוסים 8,113 ש"ח

    מענה לשאלות נפוצות:

     יש עוד שאלות?

    בכל יום בין השעות 9:00-13:00 (פרט לשבת)

    תוכלו לשוחח עם קרן, מנהלת שירות הלקוחות שלנו

    בטלפון 054-8461036


    מהם ימי ושעות הקורס?

    כל הידע מועבר בסרטונים מוקלטים בהם תוכל לצפות בנוחיות בזמן שנוח לך. השיעורים משתחררים אחת לשבוע.

    האם אפשר להתחיל בבניית ההשקה שלי כבר במהלך הקורס?

    בכל שיעור סדרת משימות המתבססות על תוכן השיעור, המרכיבות סדר פעולות פשוט ונכון לבניית השקה.

    אנחנו ממליצים להתחיל בביצוע המשימות כבר במהלך הקורס ולהתנסות ביצירת השקה לעסק שלך. כך גם תוכל להפיק יותר מההשתתפות בוובינרים במהלך הקורס.

    אני רוצה לעלות לאוויר במהירות האפשרית

    ניתן לפתוח בשבילך את תכני הקורס כולם באופן מיידי. במקרה זה, לא תינתן אפשרות להחזרת הקורס. 

    האם צריך ידע טכנולוגי?

    לא. כל עוד אתה יודע לגלוש באינטרנט, לערוך מסמך בוורד, לשלוח מיילים - אתה 90% שם.

    יש עוד כמה דברים קטנים שצריך לבצע, אבל בכל הקשור לניהול ההשקה שלכם ולמעקב אחרי שותפי ההשקה - אנחנו נספק לכם פלטפורמה טכנולוגית להשקה שלכם, כולל מערכת שותפים, ותמיכה טכנית בביצוע ההתקנות (אותה פלטפורמה שלקוחות משלמים עליה מעל 2100 ש"ח להשקה).

    האם אקבל יחס אישי?

    במהלך הקורס יתקיימו וובינרים בהנחייתי, בהם תוכל לשאול שאלות על ההשקה שלך ולקבל תשובות ממני.

    בנוסף - יש לכם בונוס מדהים - כל אחד מהמשתתפים בקורס מקבל שיחת ייעוץ טלפונית איתי לגיבוש קונספט ההשקה שלו, בה הייעוץ הוא אישי לעסק שלו.

    כבר קניתי ערכות ידע של השקות. מה ההבדל?

    ההבדל הוא שהקורס הזה הוא פרקטי. הוא נותן לכם מידע מאוד מקיף ומעמיק, ועמו כלים מסודרים ליצירה של השקה עוד במהלך הקורס.

    תקבלו תכנית עבודה מסודרת, תסריטים לכל התכנים, תבניות למיילים, המון דוגמאות של דברים שעובדים, וכבונוס אתם מקבלים גם את המערכת הטכנולוגית עליה תוכלו להריץ את ההשקה שלכם.

    נראה שיש המון משימות במהלך הקורס. זה לא המון עבודה?

    כן. וזו בדיוק הסיבה שהקורס בנוי בצעדים קטנים. הוא לוקח את התהליך המורכב של יצירת השקה, ומלמד כיצד לפרק אותו לשלבים ולבנות אותו בהדרגה.

    אין הכוונה שתבנה את ההשקה שלך בשלמותה במהלך הקורס (אם כי ישנם לקוחות שעשו את זה). המטרה היא שתרכוש את כל הכלים, תכיר את תהליך היצירה, ותתנסה בחלקים ממנו באופן אקטיבי.

    תהליך השקה הוא תהליך רחב ומקיף עם תוצאות מתגמלות מאוד כשהוא בנוי ומנוהל נכון. השקה טובה היא נכס שניתן להשתמש בו שוב ושוב.

    ומה אם במהלך הקורס ארגיש שאני זקוק למשוב על ההתקדמות שלי?

    לאחר סיום הקורס תוכל להצטרף לסדנה הכוללת ליווי ומשוב צמוד לאורך התהליך כולו. במקרה כזה תזוכה על מלוא הסכום ששילמת על הקורס עם הצטרפותך!

    לכמה זמן הקורס נשאר פתוח?

    לתמיד... הוא שלכם. וכתלמידים שלנו תמשיכו לקבל לעיתים עדכונים, הזמנות להדרכות בחינם, שלל פינוקים, ומבצעים מיוחדים שיהיו זמינים רק לכם.

    להצטרפות לקורס מלא את פרטיך

    רוצים לשוחח איתנו בטלפון?

    בכל יום (פרט לשבת) בין השעות 9:00-13:00

    תוכלו לשוחח עם קרן, מנהלת שירות הלקוחות שלנו

    בטלפון 054-8461036

    שם*
    דואר אלקטרוני*
    טלפון סלולארי*
    הערות/שאלות
    מספר תווים נותרים:255 מתוך 255

    רוצים לשוחח איתנו בטלפון?

    בכל יום (פרט לשבת) בין השעות 9:00-13:00

    תוכלו לשוחח עם קרן, מנהלת שירות הלקוחות שלנו

    בטלפון 054-8461036

    נבנה באמצעות מערכת דפי הנחיתה של רב מסר

    .