.

"חיי העסק מתחלקים לשני חלקים –

זה שלפני ההשקה הראשונה וזה שאחריה"

החממה השיווקית,

במחזור מיוחד שעוד לא נראה כמותו,

לוקחת אותך ואת העסק שלך

יד ביד - אל העולם הקסום של ההשקות

הזדמנות חד פעמית שאתה לא רוצה לפספס

לקחת חלק בפרויקט מיוחד שיזניק את העסק שלך קדימה

סדנת "השקה יד ביד" בליווי מקיף

 ליצירת ההשקה הראשונה בעסק שלך

קורס ההשקות הטוב ביותר בארץ

במחזור מיוחד עם ליווי צמוד!!!

(מתרחש אחת לשנה בלבד)

תאריך פתיחה - 29.12.2014

לחצות את התהום השיווקית


"חיי העסק מתחלקים לשני חלקים –

זה שלפני ההשקה הראשונה וזה שאחריה"


זה משפט שתשמעו מבעלי עסקים שכבר צלחו את ההשקה הראשונה שלהם.


משם כבר אין דרך חזרה – מי שחווה את התהליך העצמתי הזה,

לרוב לא יבצע מהלכים שיווקיים משמעותיים בעסק שלו בשום דרך אחרת.


הקושי הוא הפעם הראשונה...

  •          ללמוד את כל החומר התיאורטי
  •          ליישם אותו בתכנון וכתיבה של תסריטי השקה מדויקים
  •          לכתוב את כל המיילים שייצאו במהלך ההשקה
  •          להפיק את כל סרטוני ההשקה
  •          להקים אתר השקה עם תגובות וכפתורי שיתוף
  •          להכין דפי נחיתה ומכירה ולחברם לאתר
  •          לנהל את ההשקה בזמן אמת

איך מוודאים שזה יצליח?

שילוב של 4 דברים הכרחיים:

לימוד של חומר מדויק ויישומי

שיאפשר לך לדעת את כל מה שתזדקק לו על כל אחד משלבי ההשקה ולבצע בצורה המהירה והמדויקת ביותר.

ליווי צמוד של מישהו מנוסה

שיעקוב מעבר לכתף, יבדוק את החומרים שאתה כותב, יענה לך על שאלות שעולות וייתן לך משוב לאורך הדרך.

קבוצה תומכת

קבוצה של אנשי עסקים מחוייבים, שלמדו את אותו ידע מקצועי ומתמודדים עם אותם אתגרים בהם אתה נתקל. כאלו שירוצו קדימה, יאתגרו זה את זה, ויוכלו גם לעזור, לייעץ ולשתף פעולה ביניהם.

מערכות טכנולוגיות מובילות

כדי שדברים ילכו בקלות אנחנו לא מתפשרים, ומשתמשים בכלים מקצועיים – מערכת דיוור, מערכת השקות וניהול שותפים, מערכת לעיצוב דפי נחיתה ומכירה וכ"ו. אותן מערכות בהן משתמשים המשווקים המובילים בארץ!

וזה בדיוק מה שאנחנו מציעים לכם היום!

לעשות את זה בפעם הראשונה

בליווי צמוד שלנו

עם הידע המדויק והפרקטי ביותר

כחלק מקבוצה איכותית ומחוייבת

עם הכלים הטכנולוגיים המובילים בארץ

מי אני?

שמי אילן אביגדור, מומחה להשקות מוצר, והבעלים של "החממה השיווקית".

בעל ניסיון בהפקה ובליווי של עשרות השקות מצליחות.

למדתי מהמובילים בעולם ובארץ, ובעיקר למדתי מהניסיון. השקה אחרי השקה שכתבתי וניהלתי במו ידי, השקות של אחרים שתמללתי וניתחתי, ובהמשך גם השקות של תלמידים שלי.

פיתחתי את אתר ההשקות ומערכת השותפים המתקדמת בישראל, המשרתת בעלי עסקים מובילים כמו אמיר הרדוף, לירון מור, מוטי סחראי, איתמר בן-חור, אסף הנעמן-הלל, ארז מניקס, ברק פז-טל, ד"ר אריה קגן, מיקי ברקל, ועוד רבים אחרים.

על סמך כל הניסיון שצברתי בניתי את קורס ההשקות "השקה יד-ביד" שהוא הטוב ביותר שקיים בארץ ואולי בעולם כדי ללמוד ולהצליח ליישם תהליך השקה בעסק שלך. בניגוד להרבה קורסים אחרים שמדברים על ה"מה" הפוקוס בקורס שלי כולו על ה"איך".

תכנית העבודה המושלמת להשקה

הקורס מלא בהנחיות פרקטיות, כלי עבודה, תבניות למילוי, דוגמאות להעתקה.

הוא לוקח את תהליך יצירת ההשקה ומפרק אותו לתתי משימות קטנות וברות ביצוע, פורש את היישום על פני לוח זמנים מוגדר, ומטרתו העיקרית היא שתסיים אותו כשבידך ההשקה הראשונה של העסק שלך.

קורס ההשקות שעבר בשנים האחרונות כבר 5 מחזורים, הלך והשתפר מפעם לפעם. הוספתי תכנים חדשים ומדויקים יותר, דוגמאות חדשות של דברים שעובדים בשטח, טריקים חדשים לגידול במכירות, ועוד, ועוד.

יותר מכך – למדתי כיצד להוביל עסקים בדרך הזו כשהם הולכים בה בפעם הראשונה.

כיצד להעביר את הידע בצורה הטובה ביותר, היכן נמצאים הקשיים והמחסומים וכיצד למנוע מהם מלעצור אותך, באילו נקודות עלינו לשוחח בשיחה אישית כדי לוודא שאתה בכיוון הנכון ומתי עלי לתת לך להתקדם לבד.

לא מאמינים? הקשיבו ללקוחות שליוויתי בעצמי:

ומה אומרים התלמידים?

צפו בסרטון עדויות של בוגרי הקורס

הכנסות של 90 אלף שח...

כתוצאה מהסקרים הללו שביצענו, נכנסו די מהר עסקאות משניים או שלושה לקוחות שהניבו לנו הכנסות של 90 אלף שח.

עופר

אני מקווה שנעבוד שוב ביחד בהשקה הבאה שלי!

אילן שלום,

אני רוצה להודות לך ולכל הצוות של החממה השווקית על הקורס "השקה יד ביד" שלקחתי לאחרונה. בזכות החומר שלמדתי בקורס, בניתי השקה לקראת פתיחת מחזור חדש של הסדנה שלי "חדר כושר לאושר". ההשקה עוררה עניין רב מאוד, אפשרה לי להגדיל משמעותית את רשימת הקשר, ולפתוח את הסדנה עם 40 משתתפים! לא פחות חשוב בעיני, זה שההשקה אפשרה לי לתת תוכן שעזר להרבה מאוד אנשים. אני מודה גם על הבונוסים שעזרו לי מאוד, קורס ההפקה שעזר לי ביצירת הסרטונים, שיחת הייעוץ אתך שנתנה לי אישור וכוונון, והשימוש באתר ההשקה הידידותי, עם התמיכה הצמודה של קרן המקסימה! השקעתי הרבה מאוד עבודה בהשקה, והיו שלבים בדרך שלא הייתי בטוחה אם זה נכון לי, אבל בדיעבד, אני מאוד שמחה שעשיתי זאת. הרעיון הבסיסי של השקה הוא רעיון שמאוד נכון בעיני, כדרך חיים, קודם כל תתן, ברוחב לב, היקום כבר ידאג שזה יחזור אליך. בעזרתכם הצלחתי לממש את העיקרון הזה, תודה על הכל. ד"ר דליה רזניצקי.

ד"ר דליה רזניצקי

הבוקר שאחרי

אנחנו בבוקר שאחרי.... מסיימים את ההשקה. בהתחלה קצת ירד הלב, כי היו מעט מאוד נרשמים מהרגע שפתחנו את הדלתות אך אמש עד חצות הגיעו ההפתעות המייל כאן לא עמד בעומס ונרשמו לסדנה בסך הכל 40 איש!"

שלומית

עשיתי את ההחלטה הנכונה

כבר מהרגע הראשון ידעתי שזה בדיוק מה שאני רוצה

כרגע סיימתי לראות את הסרטון הראשון וזה מחזק את ההרגשה שעשיתי את החלטה הנכונה. 

הכל מאד ברור ומעניין מצפה להמשך

משה

שעה לפני שהמכירה שלנו נסגרת וחמש דקות אחרי שסגרנו עוד מכירה..

אז מה היה לנו השבוע... פרפורי בטן, המון חששות, תקווה ש'לפחות נכסה את הקורס', שעות של דממה טלפונית ופייפאלית..

וסיכום אחרון:

עשינו שני שיתופי פעולה, הגדלנו את רשימתנו המצומקת מכארבע מאות מנויים לתשע מאות, אתגרנו את היצירתיות שלנו ושכללנו את הערכה, מיקדנו את הבידול העסקי שלנו.

ובסיכומו של שבוע סוער: גשמים, אזעקות, טילים, מטוסי קרב מעל הראש, טלפונים, מיילים ובלי סוף דפיקות לב - אנחנו עומדים עכשיו על... 13 מכירות!!

כלומר, כמעט שתיים אלף שקל בפחות מחמישה ימים - זה רחוק אפילו ממשכורת חודשית שלנו...

נכון, צריך עוד להתחלק ברווחים עם השותפים ועם השותף הנצחי (מס הכנסה...), לקוות שאף אחד לא יתחרט ויחזיר, אבל אחרי הכול... עשינו את זה!!!

תודה על הכול! הקורס שלך היה הדבר הכי טוב, שיכולנו לקוות לו בתקופה הזו: מסודר, מקצועי, קצר, ברור, והעיקר- מביא את התוצאות המובטחות!


אילת

תלמידה בקורס:

אילן תודה מדהים!! איך הכל מסודר ומדהים!

רחל

לאחר צפייה בשיעור הראשון

סופר מעניין אילן,

אתה רהוט ברור מובנה ומאורגן גם בצורת הדיבור וגם באופן העברת החומר הלימודי.

תודה רבה

נגה

בהלם

אילן, איש יקר! אני בהלם מעצמי, אני לא מאמינה שכל זה יצא ממני, מה אתה אומר?

טובי

לאחר השבוע הראשון

קודם כל אני רוצה להגיד לך שעד כה אני מאוד מרוצה מהקורס.

כמובן שזה רק שבוע ראשון ויש עוד הרבה שבועות לפני אבל אני כבר רואה איך אני עושה ואעשה דברים שלא עשיתי עד כה במהלך השנה וחצי מאז נחשפתי לשיווק אינטרנטי.

למשל הסקר- איזה כייף לקבל תשובות מהקהל ברשימה ולהבין יותר טוב את הצרכים.

משהו ממה שנחשפתי עד כה בקורס נותן לי הרגשה של פוקוס שלא היה לי עד כה. ולי זה מאוד חשוב...

ואני רוצה להגיד לך גם שהקצב ממש טוב- זה לוקח את הזמן אין ספק וגם די הרבה, אבל זה שפוי ולא מלחיץ מדי כמו שהיה לי בעבר.

וקרן? אתה צריך להוסיף שיעור בקורס איך למצוא עובדת כמוה :)

 

מלי

אוהדת מספר אחת!

אני מאד נהנית מקורס ההשקה

זו הפעם הראשונה שאני פוגשת תוכנית מוצלחת מושקעת ומקצועית כל כך.

והייתי כבר בהרבה תוכניות קורסים וסדנאות...

שאפו לכולכם, אני אוהדת מספר אחת שלכם.!!!!

נגה

לא יכולתי להתאפק

איזה יופי של תהליך עבודה ובירור עצמי ,אתה מעביר בסדנא שלך.

בסוף שיעור 1 היה לי מושג כללי של מה שאני רוצה להשיק עם עירפול (ערפיח רציני).

במהלך הובינר השני ישבתי וכתבתי את הרעיונות שלי בצורה ממוקדת לפי הנושאים והדוגמאות שהעלית. מצאתי את עצמי מחזירה את ההקלטה מספר פעמים אחורה, ובכל השמעה מחדש כתבתי עוד רעיון וקישרתי אותו לקודמו.

בסוף וובינר 2 ממש ראיתי תמונה של ההשקה שלי, כפי שאני מבינה אותה, תמונה במקום ערפיח.

בשלב זה, אני ממש מרגישה מחוייבות לדווח על ההתפתחות וההבנה, זה עושה הרגשה ממש טובה, להבין מה אתה בעצם צריך לעשות פה.

תודה, לא יכולתי להתאפק...

סיגל

איך מרימים השקה מדהימה?

תהליך השקה בעסק מורכב מ-4 שלבים עיקריים:

תכנון

תכנון יעיל ומדויק של ההשקה הוא המפתח להשקה מוצלחת.

בשלב התכנון – יש לקבל מספר החלטות קריטיות, ביניהן מהו קונספט ההשקה ומה יהיה תוכנם של הסרטונים השונים כדי לבנות את הציפייה למכירה. מהו לוח הזמנים להשקה, אילו פעולות שיווקיות נוספות נבצע לאורכה, כמה תנועה עלינו להזרים להשקה ומאילו מקורות, ועוד.

כתיבה

התכנים מהווים את הלב של ההשקה. הם אלו שמרתקים את הלקוח ותפקידם להעביר את הצופה תהליך שבסופו יחליט שהמוצר שלכם הוא הפתרון המושלם עבורו וירכוש ללא היסוס.

בשלב הכתיבה – אנו כותבים הרבה הרבה חומר שיווקי. אנחנו מכינים את התסריטים לסרטון הנחיתה, 3 סרטוני התוכן וסרטון המכירה. אנו כותבים את עמוד הנחיתה ואת עמוד המכירה, ואנו מכינים את כל המיילים שייצאו לתפוצה לאורך כל תהליך ההשקה.

הפקה

בשלב ההפקה – לוקחים את התסריטים של 5 הסרטונים ומפיקים אותם ברמה מקצועית. איכות ההפקה עצמה מעבירה מסר לגבי העסק שעומד מאחוריה.

ההפקה יכולה להתבצע בפורמטים רבים ומגוונים, החל בסרטוני וידאו, דרך מצגות, שידורים חיים, צילומי מסך, וובינרים וכלה בסרטוני אנימציה.

הרצה

לאחר שכל תכני ההשקה הוגדרו, נכתבו והופקו, מה שנותר הוא להריץ את ההשקה. בשלב זה עלינו לנהל נכון את ההשקה, את תגובות הקהל, את קבוצות המשלוח, וכמובן את המכירה.

בשלב ההרצה – נרצה להטמיע את כל החומרים שהכנו (סרטונים, דפי נחיתה ומכירה, אימיילים) לתוך מערכות מתאימות, ולחשוף את ההשקה לקהל הרחב.

השקה צריכה לרוץ על אתר השקה שמאפשר ניווט קל בין התכנים, מנגנוני תגובות, יכולות שיתוף, חיבור למדיה חברתית וכו'. במידה ויש שותפים בהשקה, מומלץ להיעזר במערכת שותפים שתעקוב אחרי הלידים והמכירות שהגיעו מהשותפים.

מה תקבלו בסדנא?

1. מסגרת עבודה מסודרת לבניית ההשקה שלכם

חילקנו את הפרויקט בשבילכם לשלבים קטנים וברי השגה, על מנת ליצור עבודה מסודרת על ההשקה שלכם (וגם על כל השקה שתעשו בעתיד!)

בכל שיעור אנו מתמקדים בשלב אחד ובסיומו של כל פרק בקורס ישנן משימות אשר ביצוען מתבסס על החומר שהועבר באותו פרק. המשימות מלוות בטפסים, תבניות ומגוון רחב של דוגמאות כדי להקל על ביצוען.

זה אומר שאתם לא עוצרים עכשיו את העסק ומתחילים לעבוד על ההשקה, אלא יכולים להקדיש בכל שבוע כמה שעות להשלמת המשימה עד שתהיה לכם השקה מוכנה ביד בסוף התהליך. קצב הקורס גבוה מקצב ההתקדמות בביצוע המשימות, כדי לאפשר לכל אחד להתקדם בקצב שלו. 

2. החומר המתקדם ביותר (פתוח עבורכם לתמיד!)

קורס "השקה יד-ביד" המלא שלנו, המכיל את כל הכלים המקצועיים הנחוצים לבנייה וניהול של ההשקה שלכם (פירוט בהמשך).

חומר מתקדם נוסף יועבר במסגרת וובינרים במהלך הקורס, שיוקלטו ויתווספו לחומרי הקורס.

אתר הקורס מכיל מאגר שאלות ותשובות ממחזורים קודמים, ותוכלו למצוא בו ידע עצום ותשובות לשאלות שאפילו לא חשבתם עליהן (וכמובן גם לשאול את שאלותיכם).

בונוס - תקבלו גם את קורס ההפקה שלנו, המלמד אתכם להפיק תכני השקה בשיטות שונות (וידאו בעבודה עם ובלי טלפרומפטר, אנימציה, מצגות, הקלטות מסך, וובינרים, ועוד), בשווי 2065 ש"ח.

בונוס - קורס הגדלת התפוצה, העוסק באיסוף של לידים לרשימת התפוצה, יצירת שיתופי פעולה, נטוורקינג וקמפיינים ממומנים בפייסבוק (בשווי 1155 ש"ח).

3. ייעוץ וליווי אישי לעסק שלכם

המחזור החדש של 'סדנא בליווי אישי' מלווה אתכם בכל צעד בדרך להשקה שלכם. אתם רק צריכים להחליט איזה מוצר אתם רוצים להשיק, ולצאת לדרך.

הליווי שאנו מציעים נמשך על פני 6 חודשים. מרגע תחילת סדנת הליווי אנחנו אתכם לאורך 6 חודשים שבמהלכם אתם מקבלים מאיתנו תמיכה מקיפה ביצירת ההשקה הראשונה שלכם, ועובדים בקצב שלכם!


בשלב התכנון

תקיימו שיחת תכנון אישית איתי (אילן) בה נעבור על הצעת המכירה שלכם קונספט ההשקה והבריף לכתיבת התסריטים, ונוודא בשלב מוקדם שהתכנים מתאימים למבנה נכון של השקה.


בשלב הכתיבה -

קופירייטר מטעמנו יעבור על כל התכנים שתכתבו בהשקה –

  • על תסריטי הסרטונים שלכם,
  • על דף הנחיתה,
  • על דף המכירה
  • ועל כל המיילים שתכינו מראש לשליחה במהלך ההשקה.

אתם תקבלו משוב מפורט בכתב על כל העבודה שתעשו ותוכלו להעביר את החומרים לבדיקה חוזרת בשני סבבי תיקונים.

בנוסף תקבלו שיחת ייעוץ טלפונית עם הקופירייטר כדי למקד אתכם עוד יותר לאחר הבדיקה הראשונית של החומרים.


בשלב ההפקה

תקבלו את קורס ההפקה שלנו שמלמד שיטות הפקה שונות – וידאו בעבודה עם טלפרומפטר, מצגות, סרטוני אנימציה, שידורים חיים, הקלטות מסך ועוד.

לאחר שתפיקו את הסרטונים חלקם או כולם תוכלו להעביר אותם אלינו ולקבל משוב על איכות ההפקה – איכות הצילום והסאונד, העמידה מול המצלמה, הביטחון שאתם משדרים, עד כמה המסר "עובר", ועוד.

אם תרצו להפיק את הסרטונים באופן מקצועי, נציע לכם מספר בעלי מקצוע מומלצים בהם תוכלו להיעזר במחירים מיוחדים למשתתפי הסדנא.


בשלב הרצת ההשקה - 

פידבק על תכנית ההשקה - לפני העלייה לאוויר תקבלו "אור ירוק" ממנטור מנוסה על תכנית הפעולה להשקה (דיוורים, פעילויות להוספת מכירות, גלגלי הצלה, בונוסים נעלמים וכיו"ב).

4. אתר השקה משלכם (בונוס מטורף!)

תקבלו אתר השקה משלכם על מערכת ההשקות של החממה השיווקית, כולל תמיכה טכנית.

בנוסף תקבלו גם שיחת קונפיגורציה אישית בה צוות התמיכה הטכנית שלנו יעזור לכם להתקין את סרטוני ההשקה שלכם על האתר ולחברו למערכות הדיוור והסליקה שלכם.

המשווקים המובילים בשוק הישראלי מריצים את ההשקות שלהם על מערכת ההשקות הזו, והשווי של הבונוס הזה לבדו הוא יותר מ-2100 שקלים. ויש לכם שם את כל מה שהמשווקים הכי גדולים בארץ מקבלים...

5. עוד אפשרויות לשאול ולהתייעץ

לאורך הקורס שנמשך 7 שבועות, אני מעביר 4 וובינרים בהם אני מלמד חומר מתקדם ועונה באופן אישי על שאלותיך (בשבועות 1, 3, 5, 7).

מיד לאחר הוובינר האחרון ועד תום תקופת הליווי, בכל חודש אעביר וובינר חודשי של שאלות ותשובות בו תוכל להעלות שאלותיך הנוגעות נקודתית לעסק שלך ולקבל התייחסות אישית ממני (אילן).

באתר הקורס ישנו מאגר שאלות ותשובות בו תוכלו לשאול כל שאלה לגבי חומר הקורס, ולקבל מענה כמעט מיידי. המאגר כבר מלא בשאלות ותשובות ששאלו תלמידי הקורס ממחזורים קודמים.

6. סביבה תומכת

העובדה שזהו קורס קבוצתי היא יתרון עצום. אתם מוקפים באנשים שדוחפים אתכם קדימה, מעודדים אתכם, עוזרים לכם למצוא רעיונות יצירתיים וגם יכולים לשתף אתכם פעולה מבחינה עסקית.

אנו מנהלים קבוצת פייסבוק סגורה לתלמידי הקורס ולבוגרי הקורס ממחזורים קודמים, בה תוכלו לחלוק את החומרים שאתם מכינים, לקבל משובים, להתייעץ ולחפש שיתופי פעולה להשקות שלכם.

מניסיוני במחזורים הקודמים, במהלך הקורס נוצרות חברויות וקבוצות מחוייבות שהחברים בהן עוזרים אחד לשני ביישום של הקורס, ויוצרים שיתופי פעולה להשקות אחד של השני.

7. שניים במחיר אחד

אנו מאפשרים לשני אנשים מכל עסק להשתתף בסדנת הליווי, כדי שתוכלו ללמוד את התכנים ולעבוד על היישום שלהם ביחד (שניכם תעבדו ביחד על השקה אחת). שניכם מוזמנים להגיע לכל ההדרכות, להשתתף בשיחות הייעוץ, ובוובינרים, לשאול שאלות, ולקחת חלק פעיל בפורום ובקבוצת הפייסבוק.

מבנה הקורס

השיעור הראשון

הכנות - גיבוש של המוצר שאותו אתם רוצים להשיק, ההצעה שעוטפת אותו, זיהוי הרצונות של הלקוחות שלכם, מעבר על כל האלמנטים הטכניים שאתם צריכים. הרעיון הוא שבסוף השבוע הראשון תהיו מוכנים לצאת לדרך, עם מוצר מגובש שמתאים למה שהקהל שלכם רוצה לקנות.

השיעור השני

נעבוד על דף המכירה שלכם ועל התסריט לסרטון המכירה. נלמד אתכם איך יוצרים דף מכירה אפקטיבי וסרטון משכנע שמכילים הצעה שאי אפשר לסרב לה.

השיעור השלישי

ניגש כבר ליצירת תכני טרום ההשקה, וכמו שכבר הסברתי, הדרך הנכונה ליצור אותם היא מהסוף להתחלה. אז נתחיל עם התוכן השלישי, זה שמגיע לפני המכירה שהתפקיד שלו זה ליצור ציפייה אצל הלקוחות שלכם לקראת המכירה וללמד אותם למה כדאי להם לרצות בדיוק את המוצר שלכם. התוצאה היא תוכן שבסופו הלקוחות שלכם ירצו בדיוק את המוצר שלכם ויחכו בחוסר סבלנות למכירה שתיפתח.

אנחנו גם נלמד איך גובים ומשלבים עדויות מלקוחות. הרבה בעלי עסקים לא יודעים איך לגבות עדויות ואיך עושים את זה בצורה הנכונה ופשוט מקלקלים לעצמם.

השיעור הרביעי

נגבש את הקונספט של ההשקה שלכם. זה כבר תוכן יצירתי שמצריך סיעור מוחות. כאן תוכלו לנצל את הקבוצה לחשיבה משותפת.

בשלב הזה תוכלו להשתמש באחד הבונוסים המשמעותיים ביותר - שיחת ייעוץ אתי, שבה נחליט ביחד על הקונספט שלכם.

השיעור החמישי

נעבוד על החלק היצירתי של ההשקה - על הקריאייטיב. זה מה שהופך את ההשקה לוויראלית, לכזו שאנשים משתפים בה את החברים שלהם ושותפי השקה שמחים לשלוח לרשימת התפוצה שלהם.

בשבוע הזה גם נעבוד על עמוד הנחיתה של ההשקה. העמוד הזה הוא הדבר הראשון שייראו הלקוחות שלכם, ולכן חשוב שהוא יהיה מוצלח.

בשבוע הזה למעשה נסיים את תהליך כתיבת המסרים ונתחיל לדבר על העיצוב שלהם - הפורמט שנבחר להשתמש בו כדי להעביר את המסרים - וידאו, טקסט, אנימציות ועוד ועוד. לכל פורמט יש יתרונות משלו ולכן חשוב לבחור את הפורמט שמתאים לכם ושיוכל לדבר אל הלקוחות שלכם.

בונוס... בונוס... בונוס... בונוס... בונוס... בונוס...

בשלב הזה כל התכנים שלכם כתובים ומוכנים להפקת הסרטונים. בוידאו? באנימציה? אולי תרצו להשתמש במצגות? ליצור פתיח וידאו מעניין להשקה שלכם? להוסיף קבצי PDF מקצועיים או לאפשר לצופים להוריד קבצי אודיו של התכנים? לערוך וובינר?

זה השלב בו תקבלו מאיתנו בונוס נוסף - את קורס ההפקה שלנו במלואו!

אם בחרתם בוידאו תקבלו הסבר על איך עושים את זה ככה שתיראו טבעיים, איך משתמשים בטלפרומפטר, איך לסדר את לוקיישן הצילום ועוד מרכיבים שיהפכו את סרטון הוידאו שלכם למשכנע.

מעדיפים אנימציות? תקבלו הדרכה מפורטת שמסבירה איך להשתמש בתוכנות אנימציה שונות, וגם תמצאו הדרכות מפורטות ועוד כלים רבים שייעזרו לכם להפיק את התכנים שלכם ברמה הכי גבוהה.

השיעור השישי

נעבוד על הדיוור. תקבלו כמה סטים מלאים של מיילים להשקה שתוכלו להשתמש בהם בסגנון של העתק הדבק, נסגור את לוחות הזמנים להשקה, ונלמד כיצד מעלים את התכנים לאתר השקה לקראת פתיחתה.

בשבוע הזה נתחיל כבר להתכונן לשבוע המכירה ונכין וובינר מכירתי. זה וובינר שיכול להקפיץ את המכירות שלכם בצורה מאד משמעותית.

השיעור השביעי

יוקדש לניהול ההשקה כשהיא באוויר. אנחנו נדבר על איך מנהלים את התקשורת מול הקהל שנחשף לתכנים שלכם בצורה שתעודד שיחה, איך יוצרים תחושה של הדדיות ואיך מפעילים את הקהל. קהל פעיל הוא קהל שקשוב יותר למסרים שלכם, מחוייב יותר ולכן גם קונה יותר.

בשבוע הזה נתמקד על פעילויות בשבוע המכירה - איך משיגים עדויות מהלקוחות הראשונים שהתחילו לקנות, איך מבצעים שיחות טלפוניות ללידים החמים, איך מוכרים מוצרים נוספים למי שכבר קנה, איך מוכרים מוצרים אחרים למי שוויתר הפעם על הרכישה ואילו פעולות ניתן לבצע במהלך שבוע המכירות להגדלת המכירות.

הפרק האחרון בשיעור השביעי יוקדש לניתוח התוצאות של ההשקה. זה אלמנט מאד חשוב כי על סמך הנתונים שאתם אוספים בהשקה הזו תוכלו לתכנן את ההשקות הבאות. תוכלו להבין כמה קהל אתם צריכים כדי להגיע לכמות היעד של המכירות שלכם וגם לראות את הנקודות שצריכים לשפר בתהליך.

מישהו אחר עבד פה קשה...

תענוג שהכל מוכן ובאמת יש תחושה :

א. של לא לבד ,וזה ממריץ...

ב. של דד ליין- שאסור להחמיץ

ג. של חיים קלים- כי מישהו אחר עבד פה קשה.. (אייקון נהנתן)

שלומית

אין על הסדנה שלך

אני רק רוצה להגיד לך שהיה לי כל כך כייף להכין את שיעורי הבית של היום.

אני ממש מתלהבת עכשיו וזה היה החלק הכי מלהיב מבחינתי עד היום בקורס.

רציתי שתדע שהתלהבתי!!!

ואם כבר אני גם חייבת להגיד לך שבאמת אין על הסדנה שלך.

אתה עושה עבודת נהדרת ובאמת אחרי מחצית הסדנה אני יכולה להגיד שאני מרגישה שהיא עומדת בציפיות שלי.

שילוב של תוכן מ-ע-ו-ל-ה שאני לומדת בו אינסוף דברים חשובים.

אני באמת מחכימה ונהנית.

מלי

הקורס הזה, די החזיר אותי לעצמי

האמת היא שכל הקורס הזה די החזיר אותי לעצמי, מזמן לא התעסקתי באיסוף וריכוז חומרים על פועלי.

לפעמים זה מרגיש כאילו אני כותבת על מישהי אחרת.

סיגל

צוות הקורס

אילן אביגדור

  • היזם של החממה השיווקית ושותף בכיר בחברה
  • עוסק ביצירה וניהול השקות למשווקים המובילים בשוק
  • יוצר התכנית "השקה יד ביד"

ניר אורלב

    • מנכ"ל החממה השיווקית ושותף בכיר בחברה
    • שותף ביצירת הסדנא ובהנחייתה
    • בעל ניסיון עשיר בליווי ניהול ויצירת השקות
    • עוסק מעל 7 שנים בשיווק ומכירות באינטרנט

    ליאת אפרים

      • מנטורית בתכנית "השקה יד ביד"
      • קופירייטרית מנוסה
      • מומחית בכתיבה שיווקית (מנטורית בקורסים של רוזין רוזנבלום)
      • תחפור בשיעורי הבית שלכם, תכוון, תתקן ותדייק אתכם
        ויחד תיצרו טקסטים משכנעים שירתקו את קהל היעד שלכם,
        יעניקו להם ערך רב ויכינו אותם למכירה

      איל לונגו

      • אחראי התמיכה הטכנית שלנו
      • מומחה טכנולוגי מהשורה הראשונה
      • בעל ידע מעמיק במערכות התוכנה המשמשות לשיווק אינטרנטי בישראל
      • ייצור עבורכם את אתר ההשקה שלכם, יבצע את שיחת הקונפיגורציה, יחבר לכם בין מערכת ההשקות למערכת הדיוור ולסליקה, ויעזור בכל בעיה טכנית במהלך ההשקה

      קרן אשרוב

      • מנהלת שירות הלקוחות 
      • מעורבת בכל פעילויות החממה השיווקית
      • שותפה בליווי מחזורי התלמידים וביצוע ההשקות שלנו ושל לקוחותינו
      • היא זו שדואגת שדברים יתקתקו!

      על קרן, מנהלת שירות הלקוחות שלנו:

      אני רוצה להגיד לך שאני מאוד מרוצה עד כה ובמיוחד לך- את משהו אחר, איזה כייף לאילן שיש לו אחת כמוך

      מלי

      השקה ביג טיים

      אילן ממש שיחקת אותה עם הקורס, הוא ממש מקיף ומסודר.

      אנחנו הולכים לעשות השקה ביג טיים עם הכלים שנתת.

      תודה רבה !

      אבי עידן

      מוטיבציה ומכירות

      http://www.aviidan.com

      אהבתי מאד את הסדר בדברים שהצגת

      רואים שהכנת שיעורי בית ושאתה מפתח את החומרים מניסיון בפועל.

      אם המונח טכנולוגיה משמעותו שיטה + עקרונות מסויימים להשגת תוצאות רצויות, אז אתה מציג טכנולוגיה מסודרת.

      היא ניתנת בצורה מובנית שניתן גם ללמוד ופעולה לפיה ולהוציא לפועל  לאורכה פרויקטים לפועל.

      עופר


      הכל מאוד הגיוני, מאוד שיווקי, אני ממש נהנית...

      בגלל שבן-אדם אחד מנהל את כל התכנים, ולא מביאים לקורס אחד 8 מרצים שונים שאף אחד לא יודע מה המרצה השני עושה, אין שיעור אחד שאני מרגישה "נו, עוד פעם הוא אומר לי את זה, כבר אמרו לי את זה 3 פעמים קודם".

      כל שיעור אני לומדת עוד דברים חדשים.

      גם השפה מאוד רהוטה, מאוד ברורה, לא היה משהו שלא הבנתי. התוכן ברור מאוד, מעולה, נכון.

      ההגיון של כל דבר למה לעשות את מה שאתה אומר לעשות.. הכל מאוד הגיוני, מאוד שיווקי, אני ממש נהנית.


      אירית ומוטי דוידסון,

      Social Lead - שיווק באינטרנט

      אז מהי ההשקעה בקורס?

      הוצאה לפועל של השקה מקצועית, ע"י איש שיווק חיצוני, יכולה להסתכם בעשרות רבות של שעות עבודה ועלויות של למעלה מ-20,000 ש"ח.

      מטרת הקורס היא לתת לך את הכלים לבנות תהליכי השקה מוצלחים בעצמך.


      כמה תהליכי השקה שונים אתה חושב שתבנה בעסק שלך, לאחר שתצבור את הכלים והניסיון שהקורס שלנו מעניק לך?

      כמה כסף תחסוך בכך שתעשה זאת בעצמך וללא ייעוץ חיצוני?

      כמה שווה הגידול המטאורי בתפוצה?

      כמות המכירות העצומה?

      הבנייה של מערכת שיווקית אוטומטית חדשה בעסק שלך, למכירות ללא יד אדם?


      אה, כמעט שכחתי - מה דעתך לקבל גם גישה בחינם למערכת ההשקות המובילה בארץ, ולהריץ עליה את ההשקה שלך?


      הידע והניסיון שתצבור בקורס זה, שווים בקלות עשרות אלפי שקלים (גם בהכנסות וגם בחיסכון בעלויות).

      לכן חשבתי לגבות מכל משתתף...

      15,497 ש"ח + מע"מ.

      זה הסכום אותו אנו גובים על ליווי אישי צמוד של השקה בודדת (בנוסף לאחוזים מתוך המכירות), וכאן אתם מקבלים את מיטב הידע בנושא ואת היכולת לבנות בעצמכם עוד ועוד תהליכי השקה בעסק.


      ואז החלטתי שלא.


      כדי לאפשר גם לעסקים קטנים ללמוד את התהליך ולבצעו בצורה מקצועית, החלטתי להוריד משמעותית את גובה ההשקעה בקורס ל...

      8,470 ש"ח + מע"מ בלבד

      זה כולל הכל - שני משתתפים וליווי מלא של העסק שלך בכניסה לעולם ההשקות


      חושב שתצליח להחזיר את ההשקעה בהשקה נכונה של המוצר שלך...?

      (אם לא, הקורס הזו כנראה לא בשבילך)!

      רוצים שנעשה את זה עוד יותר משתלם?

      מחיר מיוחד לתקופת ההשקה בלבד!

      ההשקעה שלכם במקום 8,470 ש"ח+מע"מ...

      6,776 ש"ח+מע"מ בלבד!

      (אפשרות ל עד 10 לתשלומים)

      הגשת מועמדות

      כדי שנוכל להעניק את הליווי הצמוד והמחייב הזה, החלטנו להגביל את כמות המשתתפים בסדנא ל-15 עסקים בלבד (אנו מאפשרים לשני משתתפים מאותו עסק להשתתף בליווי ללא תשלום נוסף).

      חשוב לנו שכל העסקים שמצטרפים לתוכנית הזו - יפעלו ברצינות במסגרתה. שכל המקומות בסדנא יתמלאו בעסקים מחויבים, אשר ישתתפו, יישמו וישיגו תוצאות. אנחנו רוצים שהקבוצה תהיה מאוד איכותית כדי שתדחפו זה את זה קדימה ותוכלו לשתף פעולה זה עם זה.

      אנחנו פותחים סדנת ליווי כזו רק פעם בשנה, ואנחנו לא רוצים שייתפס בה מקום ע"י עסק שלא מתכוון ליישם!


      לכן, ההצטרפות למסגרת הליווי הזו כרוכה במילוי שאלון התאמה ובשיחת היכרות טלפונית שתיערך לאחר ההרשמה. נרשם שיימצא לא מתאים – כספו יוחזר לו במלואו.



      המקומות בתוכנית יתמלאו לפי סדר ההרשמה.

      רק 15 העסקים הראשונים שיימצאו מתאימים יוכלו להשתתף במחזור 2015 של תוכנית זו.

      אנא הקפידו להירשם בהקדם כדי למנוע עגמת נפש.



      אם אתם מרגישים שסדנת הליווי הזו עשויה להתאים לכם,

      אנו ממליצים לכם להירשם ולנסות להתקבל לתוכנית.


      בשיחת ההיכרות שנקיים עם כל הנרשמים, נוכל לענות לכם על שאלות נוספות ואנו נוודא ביחד שהתוכנית אכן מתאימה עבורכם.

      במידה ובעקבות שיחת ההיכרות נחליט שהעסק שלכם אינו מתאים לתוכנית בשלב זה, כספכם יוחזר לכם במלואו. אנחנו לא נקבל לתוכנית עסקים שהתוכנית אינה מתאימה להם ולא יוכלו להפיק ממנה את המירב.

      אחריות 100% לשביעות רצון !

      אני בטוח שהקורס שפיתחתי ישמש אותך בצורה נפלאה.

      למעשה, אני כ"כ בטוח בזה, שאני מוכן לקחת את כל הסיכון עליי,

      ולהציע 100% אחריות לשביעות רצון!


      אנו מאפשרים לכל מי שיתקבל לתוכנית להתחיל בה, לחוות איתנו את 3 השבועות הראשונים של התוכנית, ולהחליט בכל מועד עד פתיחת השיעור ה-4 כי המסגרת אינה מתאימה לו וכי הוא אינו רוצה להמשיך בה, וכספו יוחזר לו במלואו.


      באותה מידה שאנו מבקשים לבחון את התאמתם של הנרשמים לתוכנית, אנו מעוניינים לאפשר לכם לבחון האם התוכנית שלנו מתאימה עבורכם וללא כל סיכון מצדכם.

      למעשה אני מבקש שתשתמש באחריות הזו כדי לבדוק האם הקורס הזה מתאים לך.

      תצטרף, תתחיל, תתנסה, ורק אז תחליט עד כמה נכון עבורך להמשיך איתנו.


      אם יש לכם ספק לגבי התוכנית, הירשמו עכשיו ותמיד תוכלו לבטל (אבל - לאחר שהמקומות יתמלאו, לא נוכל לצרף עסקים נוספים לסדנא).



      העבודה איתך היא א"ב של כל עסק

      שוב תודה ותדע לך שאתה עושה עבודת קודש...

      אני חושבת שהעבודה אתך היא א"ב של כל עסק.

      מלי

      יש תכנית המשך?

      אתם שלושתכם מסוג האנשים שאני יודעת שארצה לפגוש בתוכניות שונות גם בעתיד.... יש תכנית המשך?

      איילה

      שווה כל שקל

      שווה כל שקל, איכותי, ומניע גם דחייניות כרוניות כמוני לעשייה והתפתחות.

      סיגל

      אז למה אתה מחכה?

      לחץ כאן להצטרפות לקורס

      בונוסים למצטרפים בשווי 8,525 ש"ח

      בנוסף לקורס שילמד אתכם לבנות את תכני ההשקה תקבלו: 

      קופון לשיחת ייעוץ טלפוני עם אילן אביגדור לגיבוש קונספט להשקה שלכם. תוכלו להשתמש בקופון לאורך כל תקופת סדנת הליווי - בשווי 2,360 ש"ח.

      אתר השקה שעליו תוכלו להריץ את ההשקה שלכם, ברגע שתהיו מוכנים ותרצו להעלות את התכנים לאוויר, למימוש עד סוף 2015 - בשווי 2,124 ש"ח.

      קורס ההפקה המלא שלנו (תכנים חדשים נערכים ממש עכשיו) - בשווי 2,065 ש"ח.

      קורס הגדלת רשימת התפוצה (BigLIST) - בשווי 1,155 ש"ח.

      ועוד כמה הטבות קטנות במיוחד עבורכם:

      שירות קונפיגורציה אישית לאתר ההשקה - בשווי 412 ש"ח.

      חודש חינם למצטרפים חדשים למערכת הדיוור רב-מסר - בשווי 112 ש"ח.

      הנחה למצטרפים חדשים למערכת הסליקה קארדקום - בשווי עד 200 ש"ח.

      חבילות צילום השקה מוזלות לתלמידי הסדנא - אצל צלמים מובילים בשוק.

      הנחות לתלמידים על כל שירותי החממה השיווקית - מערכת ההשקות, תהליכי ליווי וייעוץ, ועוד.

      מנוי לחודש במתנה לאתר הפתרונות של אסף אפשטין - הדרכות וידאו לפתרון אתגרים טכניים הקשורים בשיווק באינטרנט, מפגשי וובינר לשאלות ותשובות וייעוץ אישי לפתרון כל בעיה שאין הדרכה לפתרונה - בשווי 97 ש"ח.

      סה"כ שווי הבונוסים 8,525 ש"ח

      מענה לשאלות נפוצות:

       יש עוד שאלות?

      בכל יום בין השעות 9:00-18:00 

      תוכלו לשוחח עמנו בטלפון 077-50-30-290


      מהם ימי ושעות הקורס?

      כל הידע מועבר בסרטונים מוקלטים בהם תוכל לצפות בנוחיות בזמן שנוח לך. השיעורים משתחררים אחת לשבוע.

      האם אפשר להתחיל בבניית ההשקה שלי כבר במהלך הקורס?

      בכל שיעור סדרת משימות המתבססות על תוכן השיעור, המרכיבות סדר פעולות פשוט ונכון לבניית השקה.

      אנחנו ממליצים להתחיל בביצוע המשימות כבר במהלך הקורס ולהתנסות ביצירת השקה לעסק שלך. כך גם תוכל להפיק יותר מההשתתפות בוובינרים במהלך הקורס.

      אני רוצה לעלות לאוויר במהירות האפשרית

      ניתן לפתוח בשבילך את תכני הקורס כולם באופן מיידי. במקרה זה, לא תינתן אפשרות לביטול הרישום לסדנא. 

      האם צריך ידע טכנולוגי?

      לא. כל עוד אתה יודע לגלוש באינטרנט, לערוך מסמך בוורד, לשלוח מיילים - אתה 90% שם.

      יש עוד כמה דברים קטנים שצריך לבצע, אבל בכל הקשור לניהול ההשקה שלכם ולמעקב אחרי שותפי ההשקה - אנחנו נספק לכם פלטפורמה טכנולוגית להשקה שלכם, כולל מערכת שותפים, ותמיכה טכנית בביצוע ההתקנות (אותה פלטפורמה שלקוחות משלמים עליה מעל 2100 ש"ח להשקה).

      האם אקבל יחס אישי?

      בוודאי! זה כל הרעיון בתוכנית הזו - לקחת אותך יד ביד לעולם של עסקים שפועלים באמצעות השקות.

      ראשית - יש לכם בונוס מדהים - כל אחד מהמשתתפים בקורס מקבל שיחת ייעוץ טלפונית איתי (אילן) לגיבוש קונספט ההשקה שלו, בה הייעוץ הוא אישי לעסק שלו.

      בנוסף, תקבלו משוב על הטקסטים והתכנים שלכם לפני ההפקה ממנטור מנוסה, כולל שני סבבים של הגשת תיקונים. המשוב כולל את כל חומרי ההשקה - תסריטי הסרטונים, המיילים לתפוצה, ודפי הנחיתה והמכירה.

      במהלך הקורס יתקיימו וובינרים בהנחייתי, בהם תוכל לשאול שאלות על ההשקה שלך ולקבל תשובות ממני.

      לאחר סיום הקורס ועד תום 6 חודשי הליווי, תמשיכו להשתתף בוובינר שאלות ותשובות אחת לחודש, בהם תוכלו להמשיך ולשאול שאלות ממוקדות.

      פרט לכך תקבלו גם עזרה אישית ביצירת אתר ההשקה שלכם, בטעינת הסרטונים ובחיבור למערכות הדיוור והסליקה שלכם.

      ורגע לפני שאתם עולים לאוויר אנחנו נהיה שם כדי לתת לכם אישור סופי ועידוד.

      כבר קניתי ערכות ידע של השקות. מה ההבדל?

      ההבדל הוא שהסדנא הזו היא פרקטית. היא נותנת לכם ידע מאוד מקיף ומעמיק, ועמו כלים מסודרים ליצירה של השקה עוד במהלך הקורס.

      תקבלו תכנית עבודה מסודרת, תסריטים לכל התכנים, תבניות למיילים, המון דוגמאות של דברים שעובדים, וכבונוס אתם מקבלים גם את המערכת הטכנולוגית עליה תוכלו להריץ את ההשקה שלכם.

      אתם תעשו את כל התהליך תחת פיקוח צמוד שלנו, כדי לוודא שאתם מיישמים אותו כמו שצריך וכדי שיהיה לכם הבטחון ביכולתכם לעשותו שוב לבדכם בפעם הבאה.

      נראה שיש המון משימות במהלך הקורס. זה לא המון עבודה?

      כן. וזו בדיוק הסיבה שהקורס בנוי בצעדים קטנים. הוא לוקח את התהליך המורכב של יצירת השקה, ומלמד כיצד לפרק אותו לשלבים ולבנות אותו בהדרגה.

      אין הכוונה שתבנה את ההשקה שלך בשלמותה במהלך הקורס (אם כי ישנם לקוחות שעשו את זה). המטרה היא שתרכוש את כל הכלים, תכיר את תהליך היצירה, ותתנסה בחלקים ממנו באופן אקטיבי.

      תהליך השקה הוא תהליך רחב ומקיף עם תוצאות מתגמלות מאוד כשהוא בנוי ומנוהל נכון. השקה טובה היא נכס שניתן להשתמש בו שוב ושוב.

      לכמה זמן הקורס נשאר פתוח?

      לתמיד... הוא שלכם. וכתלמידים שלנו תמשיכו לקבל לעיתים עדכונים, הזמנות להדרכות בחינם, שלל פינוקים, ומבצעים מיוחדים שיהיו זמינים רק לכם.

      להצטרפות לקורס מלא את פרטיך

      רוצים לשוחח איתנו בטלפון?

      בכל יום בין השעות 9:00-18:00

      תוכלו לשוחח עמנו בטלפון 077-50-30-290

      שם *
      דואר אלקטרוני *
      טלפון סלולארי *
      הערות

      רוצים לשוחח איתנו בטלפון?

      בכל יום  בין השעות 9:00-18:00

      תוכלו לשוחח עמנו בטלפון 077-50-30-290

      נבנה באמצעות מערכת דפי הנחיתה של רב מסר

      .