.

להעתיק בלי בושה
מההשקות המצליחות ביותר

סרטון הדרכה המכיל הסבר על השקה ועל השימוש בערכת "השקה העתק הדבק"

תקוע עם ההשקה שלך?

הקטע הקשה ביותר בבנייה של תהליך השקה הוא ללא ספק בניית התכנים להשקה.

אני יודע כמה ימים ולילות ארוכים ביליתי בעצמי מול התכנים, בעודי מתלבט, וכותב ומוחק, ומחליף ומזיז ושוב מוחק הכל...

יודע שההצעה שלי מעולה, אבל מתקשה להכניס את כל זה למבנה של השקה, שלא יהיו ארוכים, ולא משעממים, ושאוכל לשלב בתוכם את כל הטריגרים הרגשיים שמביאים לרכישה (הוכחה חברתית, עדויות, מוגבלות וכ"ו) וכל זה מבלי להזכיר בכלל שאני מתכוון למכור משהו בסוף...


אז ניסיתי להעתיק מאחרים...

חושבים שזה היה קל?

קודם כל - ממי להעתיק? הרי יש המון השקות שרצות ברחבי הרשת, אבל הרבה מהן מסתיימות בתוצאות בינוניות ומטה. איך אפשר לדעת איזו השקה הצליחה ואיזו פחות?

בהמשך ראיתי שדי מסובך להגיע לתכנים המלאים של ההשקה. גם אם נרשמתי בזמן להשקות שונות בעבר, הרי שבתיבת המייל שלי נמצא רק חלק קטן מהמיילים שנשלחו לאורך ההשקה.

יש מיילים במכירה מוקדמת, ויש מיילים שמזמינים להירשם להשקה, יש מיילים שנשלחים רק למי שלא נרשם או שלא פתח את המייל הקודם, ומיילים למי שנרשם לוובינר, ומיילים לרוכשים, ומיילים למי שנרשם לרשימה החמה אבל לא רכש, ומיילים ל...


גם כשכבר החלטתי ממי להעתיק

גיליתי שאין לי את התסריטים...

סרטוני ההשקה כבר לא באוויר. אתרי ההשקות נסגרו.

אה אה... לשמחתי היו לי סרטונים של כמה השקות שהורדתי בזמן שהם היו באוויר. אבל עכשיו צריך לתמלל את הכל למסמכי טקסט כדי לעבוד עליהם באפקטיביות...

אז תמללתי, כתבתי מילה במילה את מה שנאמר שם וניסיתי למצוא קו אחד שמקשר בין ההשקות השונות, משהו שלפיו אוכל לבנות את ההשקה שלי.

היו לי כל הטקסטים, אבל היה מאוד קשה להבין מתוכם למה הם נבנו בצורה בה הם נבנו. מה המשמעות של כל משפט, עדות, ציטוט, דוגמא... למה הגאונים השיווקיים ההם בנו את התסריטים כפי שהם.


בסוף פיענחתי את הנוסחא!

זה לא היה קל, אבל אחרי לא מעט ניסיונות, יצרתי נוסחא שעובדת.

נוסחא שבעזרתה אני בונה את ההשקות שלנו - של החממה השיווקית, ואת ההשקות של הלקוחות שלנו. נוסחא שאני מלמד את התלמידים שלי אשר בעזרתה הם כבר בנו עשרות השקות וסגרו עסקאות במיליוני שקלים, נוסחא שעובדת!

ועם הכלים הנכונים והדוגמאות הנכונות, הנוסחא הזו הופכת להיות כל כך פשוטה ליישום, שניתן להתאימה לכל עסק ולכל תחום, כפי שתראו מיד.

יותר מזה - הסחבת הנוראית סביב בניית ההשקה מגיעה לסיומה. במקום כל המחסומים בכתיבה, אי הוודאות, וחוסר החשק הנוראי שהם יוצרים, תהליך בניית ההשקה הופך להיות הרבה יותר מהיר, כיפי ומדויק.


גם אתה מרגיש שאתה לא יודע איך להתחיל?

לא בטוח שאתה בכיוון הנכון?

נתקע בבניית ההשקה שנמשכת ונמשכת כמו מסטיק ובאמת שאין לך המון זמן להשקיע בכתיבת התכנים?

חושש שאחרי כל ההשקעה התכנים לא יהיו מדויקים וההשקה לא תשיג תוצאות?



רוצה לדעת איך...

לקחת את כל הידע שלך ולזקק מתוכו את הנושאים אשר חשוב שיופיעו בתכני ההשקה?

לבחור את אותן נקודות אשר יביאו לתהליך מכירה מוצלח?

לחלק את הנושאים האלו בין הסרטונים כך שיגרמו לצופה לחזור ולראות את המשך הסדרה?

לרכוש את האמון של הצופה ולהוביל אותו לרכוש ממך בלי שנפגשתם, בלי ששוחחתם, כמעט "על אוטומט"?!

לגרום לתהליך שהלקוח עובר להיות מעניין ובו בזמן גם לייצר מכירות?

לשלב את כל הטריגרים השיווקיים בתוך התכנים שלך בצורה טבעית וחלקה?

רוצה לדעת איך לעשות את זה מהר, לעשות את זה נכון, לעשות את זה בקלות?

רוצה את הנוסחא שלי?

אני גאה להציג בפניך את הערכה החדשה מבית החממה השיווקית

השקה העתק-הדבק


3 השקות מצליחות להעתקה מיידית לעסק שלך

3 השקות מתחומים שונים (הורות, שוק ההון, שיווק)

3 השקות שהסתיימו בהצלחה רבה (אחת מהן ייצרה מליון וחצי דולר!)

סוגי הפקה שונים (וידאו, אנימציה, מצגות)

קהלים שונים (הורים, בעלי עסקים, משקיעים)

וכולן התבססו בדיוק על אותה נוסחא!

3 השקות סופר - מצליחות

1. השקת "לא על הוידאו לבדו"


השקה של סדנת ההשקות של "החממה השיווקית".

הכניסה קרוב ל-100,000 ש"ח.

מבוססת אנימציה, מצגות, ווידאו.

2. השקת "עידן סוחרי האלגוטרייד"
(דני סונסינו - DNALGO)


השקה למוצר מסחר בשוק ההון.

הכניסה תיקי השקעות בהיקף של מליון וחצי דולר(!)

מבוססת מצגות prezi וקריינות.


ללא הופעה של בעל העסק בסרטוני ההשקה!

3. השקת "לגדל ילד לומד עצמאי ומצליח"
(שלומית לויט - "עץ החשיבה") 


השקה לקורס אינטרנטי להורים.

מילאה מחזור של קורס בן 40 תלמידים עם מחזור הכנסות
של כ-35,000 ש"ח.

השקה מבוססת וידאו, בשילוב סרטונים מאויירים.

לא פחות מגאוני

"אילן וניר תודה רבה!!!

כבר ממבט ראשון הבנתי שהתכנים של הערכה הם חלומו של כל מי שמתכנן השקה.

הרעיון להכניס את התסריטים לטבלה הוא לא פחות מגאוני, ומאפשר להציג בו זמנית גם את המטרה שצריכה להיות לכל חלק וגם דוגמאות קונקרטיות שאפשר בקלות רבה לשנות מעט כדי שיתאימו לתחום הספציפי של ההשקה שלך.

כל הכבוד לכם, מחכה כבר להמשך העבודה עם הכלי המדהים הזה".


גלית גולדנברג אורן - מוח משחקי חשיבה

3 השקות שונות - נוסחא אחת קלה להעתקה!


+  שלושת ההשקות מתבססות על אותם אלמנטים שכנועיים.

+  טבלאות ההשוואה של הטקסטים הופכים את ההעתקה לקלי קלות!

+  כל אלמנט מוסבר כך שתוכל להבין את ה"למה" ולבצע העתקה חכמה.


אתה מקבל את התמונה המלאה

כל חומרי ההשקות עומדים לרשותך

כל התמלילים של הסרטונים - פשוט להעתיק ולהדביק

כל סרטוני ההשקה - פשוט לקבל רעיונות יצירתיים

כל הדיוורים שיצאו במהלך ההשקות - פשוט ונוח

כל תיזמוני הדיוורים - להבנה קלה מתי לשלוח את המיילים

כל המסמכים להורדה שצורפו להשקות - כך תוכל לקבל רעיונות להשקה שלך

מה מכילה הערכה?

חוברת לקריאה נוחה ולסימונים והערות בגוף הטקסט

החוברת מכילה:

הסבר מפורט על מבנה תכני ההשקה - הסבר פשוט על מה צריך להיות בכל תוכן ומהם האלמנטים השכנועיים שצריכים להיות בהם ובאיזה סדר.

עמודי הנחיתה - השער להשקה. תמלילים מלאים וניתוח מלא.

אתרי ההשקה - כיצד נראו אתרי ההשקה. כך תוכלו להעתיק בעצמכם.

תסריטים מלאים של כל 5 סרטוני ההשקה - סרטון הנחיתה, 3 סרטוני תוכן, וסרטון המכירה - עבור כל אחת משלוש ההשקות!

ניתוח מלא של סרטוני ההשקות והאלמנטים השכנועיים המשולבים בהם - טבלאות השוואה לכל תמלילי ההשקות, עם הסברים על כל פסקה בטקסט. זוהי העתקה חכמה.

דפי המכירה - תמונות של דפי המכירה המציגות את הטקסטים המלאים, ובנוסף פרשנות והסברים על האלמנטים השיווקיים השונים המשולבים בדף המכירה.

כל הדיוורים - כל המיילים שיצאו בהשקות, כולל תזמוני השליחה שלהם.

המסמכים שנלוו להשקות להורדה - כך תוכל לקבל רעיונות להשקה שלך.


דיסק לצפייה בסרטוני ההשקות ולהעתקה קלה של הטקסטים

הדיסק מכיל:

כל סרטוני ההשקות - כדי לראות כיצד נראו הסרטונים של ההשקות המנותחות

צילומי מסך של - (1) דפי הנחיתה, (2) אתרי ההשקות ו-(3) דפי המכירה - לקבלת דוגמא הכוללת טקסטים מלאים ועיצוב של דפים שמוכרים

תמלילי כל הסרטונים, כולל ההסברים לכל פסקה - בפורמט word להעתקה נוחה

הדיוורים המלאים שנשלחו במהלך ההשקות - בפורמט word להעתקה נוחה

הקבצים אשר הוצעו להורדה מתוך אתר ההשקה

שאלות נפוצות

לא קיבלתם תשובה? תוכלו לשאול ב info@wemarket4u.co.il

האם אני צריך להבין בכתיבה שיווקית?

לא. הערכה מכילה טקסטים מלאים, כך שתוכל לראות ולהבין מה עשו אחרים ולהשתמש בנוסחים שלהם

האם ניתן להשתמש בטקסטים מילה במילה?

מומלץ ואף רצוי להשתמש בנוסחה הנמצאת בערכה, בנוסחי קטעי הקישור ובניסוחים המשותפים לתסריטים. יחד עם זאת, אין להשתמש בתכנים המקצועיים המופיעים בתסריטים, שכן הם מוגנים תחת זכויות היוצרים של בעלי ההשקות.

העסק שלי לא מתחום ההורות/שיווק/שוק ההון

ניתן להתאים את הניסוחים לכל מוצר או שירות. הנוסחה הנמצאת בערכה שימשה להשקות מתחומים רבים ומגוונים: רוחניות, אימון, זוגיות, התפתחות אישית, לימודי עברית, מכירות, רפואה אלטרנטיבית, שימור לקוחות ועוד ועוד...

מהי ההשקעה בערכה?

החומרים שבערכה הביאו להכנסות של מיליוני שקלים לבעלי עסקים שהשתמשו בנוסחה שנמצאת בה.

הזמן שהערכה תחסוך לך על נסיונות כתיבה של ההשקה לא יסולא בפז.


העלות הריאלית של הערכה היא אלפי שקלים.

אך אנו רוצים לראות את הידע הזה מגיע לכמה שיותר עסקים, ולכן החלטנו למכור אותה במחיר שווה לכל נפש.


גרסא דיגיטלית בלבד -                        5 תשלומים של 135+מע"מ


גרסא מודפסת (ספר+דיסק) בלבד -       5 תשלומים של 165+מע"מ


גרסא מודפסת + דיגיטלית -                 5 תשלומים של 195+מע"מ
                                                                                165+מע"מ !!!



אחריות

השקה זה תהליך עצמתי שמכוון לייצר מאסה של מכירות. מדובר תמיד באלפי שקלים ועד מליוני שקלים בהכנסות.

מחיר הערכה הוא זעום ביחס לסכומים שהידע בה יכול לייצר עבורך.

אבל כדי שתהיה שקט לחלוטין, אני מתחייב בפניך שאם תעלה עם השקה שבנית לפי הנוסחא שאני מלמד בערכה הזו, ולא תצליח לפחות להחזיר את המחיר ששילמת על הערכה, אני אחזיר לך את מחיר הערכה במלואו באופן אישי!

נבנה באמצעות מערכת דפי הנחיתה של רב מסר

.