.

איך יוצרים גל של מכירות ב 3 שבועות?

התשובה - השקה.

השקה נחשבת לאחד מתהליכי המכירה היעילים ביותר.
בתקופה קצרה תמכור בהיקפים גדולים מאד, תוך גידול מטאורי של רשימת התפוצה שלך, וכל זאת על "טייס אוטומטי".

מי אני?

שמי אילן אביגדור, מומחה להשקות.


היוצר של "ארגז הכלים להשקת מוצר" -  ארגז כלים חינמי שיגלה לך כיצד מתכוננים להשקה, כיצד בונים נכון את תכניה, מהו סדר הפעולות בהשקה ועוד.


בעל בלוג בנושא השקות.


והמפתח של אתר ההשקה שעליו תקרא בהמשך.
את האתר פיתחתי לאחר שנוכחתי לגלות שהצד הטכני בהשקות גורם להרבה כאב ראש (גם לאנשים כמוני שאין להם רתיעה מהתעסקות בצד הטכני).

לבסוף, החלטתי לבנות אתר שמכיל את כל מה שצריך להשקה, כך שכל מה שנשאר לך לעשות הוא להוסיף את התכנים והאתר ירוץ באופן אוטומטי.

מהם האתגרים הטכניים בתהליך ההשקה ?

למה כדאי להיערך מבחינה טכנית:

כל הפוקוס צריך להיות על התכנים

תכני ההשקה הם מרכיב קריטי, ולכן כל תשומת הלב של הצופה צריכה להתמקד בהם. הם צריכים להיות מוצגים בבירור.

ניווט ברור בין התכנים

השקה מכילה סדרת תכנים וחשוב לאפשר לצופים ניווט קל וברור ביניהם.

הגנה על תכני ההשקה

המטרה היא שאנשים יירשמו לרשימת התפוצה בכדי לראות את תכני ההשקה. זה כולל גם את מי שקיבל מחבר שלו לינק ישיר לצפייה בתכנים. אתר השקה טוב יכול לזהות מי כבר נרשם לצפייה ומי לא.

ואת אלו שלא נרשמו, היא שולחת לעמוד הרשמה שמחובר לרשימת התפוצה שלך.
לאלו שכבר נרשמו, היא מאפשרת גישה חופשית לתכנים החדשים.

עליית תכנים אוטומטית 

בדר"כ תכני ההשקה יעלו לאוויר מוקדם בבוקר, כדי לתפוס את משכימי הקום. לכן, כדאי שתהיה זו מערכת אוטומטית שדואגת להעלאת התכנים בזמן. אחרת, תמצא את עצמך מתעורר בבוקר (או נכנס לתוך הלילה) כדי לדאוג להעלאת תכנים ידנית.

שימוש במדיה חברתית

שימוש בכפתורי שיתוף, חיבור לעמוד הפייסבוק שלך, מנגנון תגובות חברתי, כל אלו הם מרכיב הכרחי להפצת התכנים שלך בצורה וויראלית. 

2 סוגי מנגנוני תגובות

אחד המרכיבים המשמעותיים ביותר בהשקה הוא אינטראקציה של בעל ההשקה עם הקהל באמצעות מנגנון תגובות (מעבר למנגנון התגובות החברתי). הנסיון מראה שכמחצית מצופי ההשקה יעדיפו להמנע משימוש בפייסבוק כדי להגיב, ולכן יש לספק גם מנגנון תגובות מובנה.

עמוד אחד לכל תכני ההשקה

כאשר משתמשים בעמוד אחד בלבד שמכיל את כל תכני ההשקה, נוצר ריכוז של תגובות הקהל באותו עמוד, ונוצר אפקט מרשים שלא יכול להתקבל כשהתגובות מפוזרות בין דפים נפרדים.

אל תתן לאתגר הטכנולוגי להפיל את ההשקה שלך!

הפתרון: אתר השקה
מבית "החממה השיווקית בע"מ"

מה מכיל אתר ההשקה?

עיצוב יפה ונקי

אתר ההשקה תוכנן כך שהתוכן שלך יוצג באופן ברור ויעביר את המסר במלואו לקהל הצופים.

בואו נודה בזה: רוב האנשים מוסיפים לבלוגים / אתרים שלהם עיצובים מיותרים שבדרך כלל לא משרתים מטרה ספציפית. הם יוצרים עומס בעיצוב הכללי, מה שמוביל לירידה בטווח הקשב של הצופים.

אתר ההשקה שומר על התוכן שלך מסודר, מובנה ומושך מבחינה ויזואלית!

כך נראה אתר השקה טיפוסי:

אתר השקה

גמישות מלאה להוספת תכנים

האתר בנוי כך שכל מה שנשאר לעשות הוא להוסיף את התוכן שלך (סרטון, קבצים להורדה, טקסט וכו'), לתזמן..וזהו.... כן, זה כזה פשוט.. 
אין מגבלה על אופן הוספת התכנים, ואתה לא מוגבל לתבנית מסויימת.
הנה דוגמא לדף השקה שבו יש יותר מסרטון אחד וגם קובץ להורדה:

עליית תכנים אוטומטית

התכנים משתחררים בזמן המיועד (לא עוד החלפת תכנים והוספת דפים בלילה לפני עליית התוכן לאוויר). תוכל לתזמן מראש את הזמנים..וזהו.

הגנה מתוחכמת על דפי תוכן ההשקה

המערכת מאפשרת הגנה על תכני ההשקה, כך שלא ניתן לצפות בהם ללא רישום לרשימת התפוצה שלך. הדבר נעשה באמצעות מערכת עוגיות (cookies) כך שגם אם נשלח לינק ישירות לתכנים לחברים, הם ייצטרכו להירשם.

מעבר חופשי לרשומים

לצופים שכבר נרשמו לצפייה בסדרת התכנים נשתל קוקי שחוסך מהם רישום שוב ושוב לצפייה כשעולים התכנים הבאים של ההשקה.

האתר יכול לשמש להשקה בתקופת זמן מסויימת או כמשפך שיווקי לאורך זמן

לאחר סיום ההשקה, ניתן להשאיר את תכני ההשקה באוויר ולהשתמש בהם כ"השקה מתגלגלת" שאליה יוזרמו באופן שוטף לקוחות חדשים.

באנר בהתאמה אישית

באתר ההשקה יש אפשרות להעלות את הבאנר האישי שלך.

תגובות פייסבוק, תגובות מערכת וכפתורי שיתוף

מעורבות הקהילה והוכחה חברתית היא מפתח לכל השקת מוצר .

יותר אנשים מדברים על המוצר שלך באמצעות הפייסבוק וזה מה שיוצר את ההוכחה החברתית.

זו הסיבה שבאתר ההשקה מוטבע באופן אוטומטי כפתורי תגובה בפייסבוק , בתוספת התגובות הסטנדרטיות.

בנוסף, כפתורי שיתוף לפייסבוק, טוויטר, לינקד-אין ועוד. 

 

אם אתה לא רוצה שכל אחת מהאפשרויות הללו תופיע, תוכל להסירם. 

תגובות

חיבור לעמוד הפייסבוק שלך

כבר יש לך עמוד פייסבוק עם לייקים שצברת בעמל רב? הם יוצגו באתר ההשקה ויהוו הוכחה חברתית כבר מהרגע הראשון. הלייקים שיתווספו במהלך ההשקה ייתווספו לעמוד שלך.

קישור אחד ויחיד לכל אורך ההשקה!

אתר ההשקה בנוי בטכנולוגיית "דף נחיתה ייחודי" שמאפשר לך לתת לרשימה שלך קישור אחד בודד לאורך כל רצף ההשקה.

אין כאבי ראש ועוד ... אין חוסר סדר ... .. רק קישור אחד ייחודי בכל השיגור. קל, אה?

אז מהי ההשקעה בפלא השמיני הזה?

פיתוח אתר כזה לעצמך הוא עניין של אלפים רבים של שקלים.
רכישת מערכות דומות בנפרד, גיור וחיבור ביניהן מסתכם בהרבה כסף וכאב ראש.

 

1,799 ש"ח+מע"מ להשקה בודדת (עד 3 חודשים).

 

338 ש"ח+מע"מ לחודש במנוי לשנה, 12 תשלומים.


תאריך פתיחת האתר נתון לבחירתך !


אחריות 100% לשביעות רצון !

אני בטוח שאתר ההשקה שפיתחתי ישמש אותך בצורה נפלאה.

למעשה, אני כ"כ בטוח בזה, שאני מוכן לקחת את כל הסיכון עליי,

ולהציע 100% אחריות לשביעות רצון !

אם, מסיבה כלשהי, לא תהיה מרוצה עד הגג מאתר ההשקה שלך,

תוך חודש מהקמתו, תוכל לקבל את כל כספך ללא שאלות וברוח טובה.

אז למה אתה מחכה?

מלא את פרטיך עכשיו ותועבר לדף התשלום המאובטח

שם *
דואר אלקטרוני *
טלפון סלולארי *

צפו בסרטון הדרכה על הגדרות אתר ההשקה

צפו בסרטון הדרכה על יצירת טופס הרשמה ברב מסר

צפו בסרטון הדרכה על חיבור דף נחיתה לאתר ההשקה

נבנה באמצעות מערכת דפי הנחיתה של רב מסר

.