.

מצטערים, ההרשמה נסגרה.
ניתן להירשם לקבלת ההקלטה

הדרכת עומק: כך תמכור ותייצר את מוצר המידע הראשון שלך
(תאריכים 11.8, 14.8, 18.8 בבוקר)

גם אני הייתי שם...

אחרי שלמדתי את כל מה שצריך ללמוד על התחום שלי,
ואחרי שהתנסיתי בשטח,
ואפילו לימדתי אחרים פנים אל פנים,
ידעתי שאני צריך לעשות את קפיצת המדרגה הבאה,
ולהפוך את הידע שלי למוצר מידע.

כדי שמוצר המידע יעבוד בשבילי, 
כדי שלא אצטרך ללמד שוב ושוב את אותו החומר,
כדי שלא אהיה מוגבל ללקוחות מאיזור גיאוגרפי מסויים
כדי שאוכל ללמד את הידע שלי ללא עלויות שכירת כיתות

ידעתי. אבל שום דבר לא קרה.

כמו הרבה בעלי עסקים שרוצים למכור את הידע שלהם בצורה דיגיטלית
נתקעתי בשלב הרצון.

העבודה השוטפת תמיד דחקה את משימת ייצור המוצר לעתיד (שמעולם לא הגיע)

לא רציתי להשקיע זמן וכסף ולייצר מוצר שיתגלה שאין לו ביקוש
היה לי קשה להחליט מה להכניס לתוך המוצר ומה להשאיר בחוץ
לא היה לי ממי לקבל פידבק על התכנים
היה קשה לי להיכנס לראש של תלמיד מתחיל ולהבין איזה ידע חסר לתלמידים
לא ידעתי איך עושים את זה מבחינה טכנית
ידעתי איך עושים השקות, אבל לא היה לי נסיון בללמד איך עושים השקות

לא מצאתי את האנרגיה לייצר מוצר, כשאחר כך ידעתי שמחכה לי עבודת השיווק

אני מניח שהייתי נשאר תקוע עד היום אלמלא... 

השקת הגרעין הראשונה שלי

תחום ההתמחות שלי הוא השקות, ואחד מסוגי ההשקות - "השקת גרעין" נראה לי מתאים למצב שלי:
השקת הגרעין מיועדת למי שאין לו מוצר או רשימת תפוצה!

למעשה, המטרה העיקרית של השקת הגרעין היא יצירת המוצר ובניית רשימת תפוצה

בדיוק מה שהייתי צריך! - שיטה לייצור מוצר מידע.

ככל שהתעמקתי יותר בשיטה, גיליתי שיש לה כמה יתרונות מפתיעים:

השקת גרעין-שיטה אינטראקטיבית ליצירת מוצר

אחד העקרונות החזקים של השיטה היא שמוצר המידע נבנה בצורה אינטראקטיבית, כלומר בשיתוף פעולה עם התלמידים.

בלי ניחושים - הרבה בעלי עסקים מוצאים את עצמם מבולבלים ומתקשים להחליט מה הכי מעניין את הלקוחות שלהם ומה כדאי ללמד מתוך הידע העצום שלהם. בזכות העובדה שהמוצר נעשה בשיתוף פעולה ובעצת התלמידים, הבעייה הזו נמנעת. אתה מספק ערך אמיתי ללקוחות.

מלכודת המומחה - אחת הבעיות שיש למומחים היא שהם כבר לא זוכרים מה זה להיות בתחילת הדרך, וקשה להם לדעת איזה ידע חסר לתלמידים. כשהתלמידים שותפים לבניית הקורס, הבעייה נפתרת, כי הם יגידו לך בדיוק מה הם רוצים לדעת.

מוצר מעולה - שיתוף הפעולה עם התלמידים מונע מצב של יצירת מוצר מידע גרוע, מפני שהוא נעשה ע"י הקשבה לתלמידים והתאמה למה שהם רוצים.

תלמידים מרוצים - שיתוף הפעולה גם מגביר את שביעות הרצון של התלמידים מהקורס (הרי הם לקחו חלק בבנייתו) ואת רמת ההשתתפות שלהם.בקיצור, כל הצדדים מרוויחים.

אבל זה לא הכל...

השקת גרעין - משלמים לך כדי לייצר את המוצר

החלק הגאוני ביותר בהשקת הגרעין הוא שאתה מקבל את הכסף לפני שמוצר המידע נוצר!
יש לזה כמה יתרונות:

הנעה ע"י התחייבות - אחת השיטות ה"סודיות" להזיז את ה***, היא להתחייב לספק את המוצר. קיבלתם כסף מהתלמידים, והם מחכים שהשיעור הבא ייעלה בעוד שבוע. גם אם העולם יתמוטט, השיעור הבא ייעלה לאוויר, ואתם יודעים את זה.
אם אני צריך למנות את הסיבה העיקרית לכך שהצלחתי לייצר קורס מקיף שנמשך כחודשיים, תוך חודשיים, זו הסיבה הזו.

מוטיבציה - למי יש כוח לשבת ולבנות מוצר, כשמה שמחכה בהמשך זה השיווק שלו??
אבל כשהתלמידים משלמים מראש, הם הופכים ללקוחות לגיטימיים, ללקוחות משלמים, שמקבלים מעמד שווה ללקוחות אחרים. יש חשק לעבוד!

בחינת השוק - הדבר האחרון שאתה רוצה שיקרה לך הוא לבלות ימים ולילות בהכנת מוצר, ואז לגלות שטעית, והשוק בכלל לא מתעניין במה שיש לך למכור. 
בהשקת גרעין, אתה קודם כל מוודא שיש קונים, שיש ביקוש, ורק אחרי שאתה מקבל תשובה חיובית אתה יוצא לדרך.

אפס סיכונים - אתה מקבל את התשובה לשאלה "האם יהיו מוכנים לשלם על זה?" עוד לפני שבזבזת זמן על ייצור המוצר.

למי מיועדת ההדרכה? (ולמי לא)

ההדרכה מיועדת למי שבשל ללמד (ולא למי שמרגיש שעדיין חסר לו ידע)

למי שבטוח בערך של המוצר שלו (ולא למי שחושש מחומרים חינמיים ברשת)

למי שמוכן להפשיל שרוולים (ולא מחכה שמישהו אחר ייעשה את העבודה בשבילו)

יחס אישי. גישה ישירה אליי.

ההדרכה תועבר ב 3 שידורים חיים, שיכסו את כל מה שאתם צריכים לדעת.
השידורים החיים יועברו באינטרנט, כך תוכלו להשתתף בנוחיות מבלי לצאת מהבית.

בסוף כל שיעור תוכלו לעלות לשידור ולשוחח אתי ישירות, ולקבל מענה על העסק שלכם באופן מיידי. 

לאחר השיעורים תוכלו לשלוח שאלות נוספות לפורום שאלות ותשובות ולקבל מענה ממני.
לפני כל שיעור תוכלו לשלוח שאלות לגבי הנושא, ולהשפיע על התכנים שלו.

מה בהדרכה?
שיעור 1 - קודם מוכרים. אח"כ מייצרים.
(11.8 ב' 11:00 בבוקר)

בשיעור הראשון תגלו איך מוכרים מוצר שעדיין לא קיים.

תראו איך מבררים מה הקהל רוצה, כך שהמוצר יתאים לו בדיוק.
איך מקבלים שיתוף פעולה ועזרה בבניית המוצר.
איך יוצרים הצעה מנצחת שאי אפשר לסרב לה.

איך משכנעים שהמוצר עובד, למרות שעדיין אין למוצר לקוחות.
איך גורמים ל"תופעת העדר" כך שהלקוחות ירגישו שהם חייבים להצטרף לכולם ולקפוץ על ההצעה שלכם.

שיעור 2 - יצירת מוצר מנצח
(14.8 ה' 11:00 בבוקר)

השיעור השני יוקדש לבניית מוצר מידע מנצח.
יש דרך לארגן את התוכן המקצועי כך שיגרום לתלמידים לצרוך את התכנים בהתלהבות.
במהלך הקורסים שבניתי בעצמי עשיתי טעויות שעלו לי בלא מעט מאמצים לתקן, קיבלתי פידבקים מתלמידים וגם גיליתי טריקים שהוספתי מאוחר יותר.
אתה תקבל את כל הידע שצברתי מראש, כך שתוכל ליישם מראש את הפקת הלקחים שלי.
תגלה איך לגרום לתלמידים לגמוע בשקיקה כל שיעור, איך להקטין למינימום את כמות הנטישות ואיך לתת להם תחושה שהם קיבלו מעל ומעבר, כך שהם יספרו עלייך בהתלהבות לחברים שלהם.
והכי חשוב, איך לרתום אותם לתהליך יצירת המוצר, כך שירגישו חלק ממנו וייגרמו לו להיות מושלם בשבילם ובשביל התלמידים הבאים

שיעור 3 - הפקה תאכל'ס
(18.8 ב' 11:00 בבוקר)

בשיעור הזה תגלו איך הופכים את הידע שנמצא בראש שלכם למוצר אמיתי.השיעור יתחלק ל 3 נושאים:

1. הפקת התכנים - אחרי שהתנסיתי בהפקת תכנים כמעט מכל סוג שקיים, אני אשתף אתכם בנסיוני האישי לגבי כל צורות ההפקה הקיימות, ואיך לבחור את זו שמתאימה לכם, כך שלא תיתקעו על שלב ההפקה.

2. אתר מוצר המידע - אני אעבור איתכם על כל האופציות הקיימות, החל מפתרונות זולים וקלים ליישום, וכלה במערכות ייעודיות למוצרי מידע.בנוסף, תקבלו המלצות שלנו על נותני שירותים שיוכלו לעזור לכם בבניית אתר חברים שייאפשר לכם לגבות כסף על הידע שלכם.

3. ההיבט הטכנולוגי של השיווק - טיפול ברשימות התפוצה, חיבור לסליקה, יצירת דפי הנחיתה והמכירה וכו'.

סביבה תומכת

העובדה שזהו קורס קבוצתי היא יתרון עצום.

אתם מוקפים באנשים שדוחפים אתכם קדימה, מעודדים אתכם, עוזרים לכם למצוא רעיונות יצירתיים וגם יכולים לשתף איתכם פעולה מבחינה עסקית.

לצורך זה כולכם תוזמנו לקבוצה סגורה בפייסבוק בה תוכלו להכיר זה את זה.

מנסיון, במהלך הקורס נוצרות חברויות וקבוצות מחוייבות שהחברים בהן עוזרים אחד לשני ביישום של הקורס, ויוצרים שיתופי פעולה להשקות אחד של השני.

שאלות נפוצות

שאלות נוספות? שלח ל info@wemarket4u.co.il

אני עדיין לא נחשב לגורו. האם ההדרכה מתאימה לי?

אם אתה בטוח בידע שלך ובערך שלו, ההדרכה מתאימה לך גם אם לא צברת עדיין מעמד של גורו. למעשה, יצירת מוצר מידע זו דרך מצויינת לבסס מעמד כזה.

האם צריך ידע טכנולוגי?

לא. בנוסף להדרכה עצמה, תקבל סרטוני הדרכה שיכסו אלמנטים טכניים.
סרטוני ההדרכה מיועדים לאנשים שאינם טכניים, ותוכל להריץ אותם שוב ושוב ולבצע את ההדרכות בקצב שלך.

עם זאת, חשוב להבין שאנחנו עובדים בסביבת אינטרנט, ואם יש לך רתיעה משמעותית מהנושא, ייתכן וההדרכה לא בשבילך.

איך אדע שיהיה ביקוש למוצר המידע שלי?

זו שאלה שעליה אתה רוצה לקבל תשובה לפני שתשקיע זמן ומאמצים בייצור המוצר. ההדרכה תראה לך כיצד תוכל לבדוק את השוק לפני ההשקעה בייצור.

האם אקבל יחס אישי?

במחזור הנוכחי תקבל יחס אישי ממני, ותוכל לשוחח אתי בסוף כל שיעור ולשאול שאלות על המוצר שלך.

מה אם לא אוכל להשתתף בשיעורים החיים?

כל השיעורים יוקלטו ויועלו לאתר כך שתוכל לצפות בשיעורים כשנוח לך.

מדוע ההדרכה כ"כ יקרה?

בהדרכה הזו התלמידים מקבלים ממני יחס אישי, וההשקעה בהתאם. שיחת ייעוץ אתי עולה 2,000 ש"ח ובהדרכה הזו תהיינה לתלמידים מספר אפשרויות לשוחח עמי אחד על אחד. זו הסיבה שאני מגביל את מספר המשתתפים, כך שאוכל לבלות זמן רב יותר עם כל אחד.

אז מהי ההשקעה בהדרכה?

ההדרכה מיועדת לבעלי עסקים שמבינים שמוצר מידע הוא מקפצת המדרגה הבאה בעסק שלהם.

מוצרי מידע שנוצרו בשיטת "השקת גרעין" הכניסו עשרות ומאות אלפי שקלים לבעליהם.

גם אם יש לך רשימת תפוצה קטנטנה, השקת גרעין מינימלית תוכל להכניס לך בין 5,000 ל 10,000 ש"ח מידיים שיאפשרו לך להקים אתר חברים ולמכור את ההקלטות ללא הוצאות משמעותיות נוספות.

לאחר יצירת המוצר הראשון שלך, תוכל להשתמש בידע וליצור עוד ועוד מוצרי מידע, כשהקודמים ממשיכים לעבוד בשבילך. 

הידע והניסיון שתצבור בקורס זה, שווים בקלות עשרות אלפי שקלים (גם בהכנסות וגם בחיסכון בעלויות).

הקלטת ההדרכה תימכר ב-2,000 ש"ח. כמשתתף במחזור הראשון תעזור לי בבניית ההדרכה (באמצעות משובים ושאלת שאלות), ולכן אני שמח לגמול בחזרה ולתת לך הנחה משמעותית, כך

שההשקעה שלך בהדרכה תסתכם ב-797+מע"מ בלבד.
(אפשרות ל 5 תשלומים)

שים לב! למימוש הנחת המחזור הראשון הזן

קוד קופון: SEED814 בעמוד התשלום

(קוד הקופון יישלח גם במייל לאחר שתירשם בטופס ההתעניינות למטה) 

נבנה באמצעות מערכת דפי הנחיתה של רב מסר

.