.

כך תבנה את מסלול האמון

ותהפוך זרים לאוהדים ואוהדים ללקוחות משלמים

במדריך זה תגלה כיצד

לתפוס את תשומת הלב

של לקוחותיך

וכיצד לבנות את

"מסלול האמון"

הראשוני בעסק שלך

יום העסקים הקטנים 2

מלא את פרטיך בטופס הבא, והמדריך המיוחד בדרכו לתיבת המייל שלך

הנכס החשוב ביותר של בעל העסק היום הוא אמון

"לקוחות שמפתחים אמון בבעל עסק הם הרבה פחות רגישים למחיר או לתחרות מסביב. הם נאמנים ומביאים גם את חבריהם.
למי שפותח עסק חדש הייתי ממליץ לבנות את מסלול האמון אשר מוביל ליצירת יחסים ארוכי טווח עם הלקוחות שלו."

אילן אביגדור, החממה השיווקית

ללא מסלול האמון, בעלי עסקים מוצאים את עצמם במאבק מחירים חסר סיכוי

"כשמעבירים לקוח דרך מסלול שמכין אותו לקראת רכישת המוצר, עוד לפני שמדברים על המוצר עצמו, הסיכוי שהוא ייקנה אותו עולה משמעותית. מסלול האמון מביא את הלקוח ממצב בו הוא לא מכיר אותך, לכך שהוא רוצה לרכוש בדיוק את הפתרון שאתה מציע לו, והוא רוצה לרכוש אותו דווקא ממך."

ניר אורלב, החממה השיווקית

הורד עכשיו את המדריך
והתחל לבנות את מסלול האמון בעסק שלך

(מלא פרטיך בטופס למעלה)

נוצר באמצעות מערכתרב דף מבית רב מסר

.